کد خبر : 1664057 | 05 بهمن 1398 ساعت 10:00 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد تاریخی پدیده نروژی در بوندس لیگا

این هالند توقف‌ناپذیر؛ 56 دقیقه بازی، 5 گل!

ارلینگ هالند پدیده نروژی دورتموند با دبل خود در بازی دیروز تیمش مقابل کلن موفق به ثبت رکوردی تاریخی در بوندس‌لیگا شد. او در 57 دقیقه بازی برای دورتموند موفق شده پنج گل به ثمر برساند.

این هالند توقف‌ناپذیر؛ 56 دقیقه بازی، 5 گل!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند پدیده نروژی بوروسیا دورتموند که اخیرا از سالزبورگ اتریش به این تیم منتقل شده در اولین دو بازی خود در بوندس‌لیگا موفق شده پنج گل به ثمر برساند. او به این ترتیب موفق به ثبت یک رکورد تاریخی در این لیگ شده است.

 

1472205

 

این آمار پدیده نروژی زمانی خارق‌العاده‌تر می‌شود که توجه داشته باشیم او در این دو بازی تنها 57 دقیقه در میدان حضور داشته و در این مدت موفق شده پنج گل بزند. یعنی به طور متوسط در هر 11 دقیقه یک گل. او در این مدت به صورت میانگین در هر 90 دقیقه برای دورتموند 7.9 گل به ثمر رسانده است. این در بوندس‌لیگا یک رکورد تاریخی به حساب می‌آید.

 

هالند در بازی اول خود مقابل آوگسبورگ 34 دقیقه در میدان حضور داشت و موفق به هت‌تریک شد. او در بازی دیروز دورتموند مقابل کلن هم که با نتیجه 5-1 به سود زردپوشان به پایان رسید هم دو گل وارد دروازه حریف کرد.

 

1472203

 

اما این پدیده نروژی حتی پیش از پیوستن به دورتموند و حضور در آلمان، در اتریش هم توجه ناظرین را به خود جلب کرده بود. او با پیراهن سالزبورگ در 14 مسابقه در لیگ این کشور موفق شده بود 16 گل به ثمر برساند. درخشش او با پیراهن سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا هم ادامه داشت و هالند توانست در شش مسابقه تیم سوئیسی در این رقابتها هشت بار گلزنی کند. تنها بازی‌ سالزبورگ که هالند در آن قادر به گلزنی نبود آخرین بازی این تیم در مقابل لیورپول بود.

 

دیدگاه‌ها