کد خبر : 1664070 | 05 بهمن 1398 ساعت 10:33 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت یحیی به زمین پرخاطره (عکس)

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس، روز گذشته در زمینی پرخاطره شاگردانش را تمرین داد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند روز تمرین در زمین کاظمی، به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها دوباره مجبور شده اند که این ورزشگاه را ترک کنند و به زمین درفشی‌فر بیایند. اگر در گذشته، استادیوم کارگران بود که برای قرمزها یادآور خاطرات گذشته بود، حالا درفشی فر جای آن را گرفته و حالتی نوستالژیک را برای نسل جدید هواداران، بازیکنان و مربیان پرسپولیس تداعی می‌کند.

 

زمین تمرینی که تا لیگ پانزدهم هرروز از تمرینات پرسپولیس میزبانی می‌کرد اما در ادامه جای خود را به شهید کاظمی داد و حالا به تناوب هرکدام که آماده باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این استادیوم کوچک (درفشی فر) برای گل محمدی نیز خاطره انگیز است؛ او در همین جا چند هفته کنار مانوئل ژوزه تیم را تمرین داد و سپس هدایت پرسپولیس را به تنهایی در دست گرفت و یک فصل جذاب را سپری کرد. البته این که آخرش به کجا رسید، شاید خیلی مهم نباشد.

 

با این حال، بازگشت به درفشی فر بی تردید اتفاقی جالب برای سرمربی کنونی پرسپولیس است. کسی که در این 7 سال بدون تردید تجربیات زیادی را به گنجینه مربیگری خود اضافه کرده و حالا امیدوار است، یک شروع خوب را رقم بزند و همچنین خاتمه دهنده خوبی نیز باشد.

 

1472129

 

1472215

 

1472216

دیدگاه‌ها