کد خبر : 1664078 | 05 بهمن 1398 ساعت 11:15 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد ادینسون کاوانی؛ منچستر نه، مادرید!

رسانه فرانسوی ساکرلینک اعلام کرد ادینسون کاوانی ستاره PSG پیشنهاد منچستریونایتد برای منتقل شدن به آن تیم را رد کرده و گفته قصد عزیمت به انگلستان و اولدترافورد را ندارد.

مقصد ادینسون کاوانی؛ منچستر نه، مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شایعات بسیار زیاد درباره جدایی قریب‌الوقوع ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه‌ای PSG از این تیم، بیشتر خبرها حاکی از این بود که کاوانی به احتمال زیاد راهی اتلتیکو مادرید خواهد شد. رسانه‌ها اشاره می‌کردند که دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو از هواداران سرسخت کاوانی است و ستاره اروگوئه‌ای هم به بازی در اتلتیکو علاقه دارد و حتی به صورت خصوصی با این باشگاه اسپانیایی به توافق رسیده است.

 

1472225

 

در این میان اما اخیرا شایعات دیگری مطرح شد که نشان می‌داد باشگاه منچستریونایتد هم به جذب کاوانی علاقه‌مند شده و با او و باشگاه PSG تماسهایی برقرار کرده است. به این ترتیب بود که بعضی رسانه‌ها اعلام کردند پیوستن او به شیاطین سرخ هم یک گزینه ممکن است. اما امروز رسانه فرانسوی ساکرلینک مدعی شد که کاوانی پیشنهاد منچستریونایتد را قویا رد کرده و اعلام کرده نه قصد بازی در انگلیس را دارد و نه حاضر است به اولدترافورد منتقل شود.

 

کاوانی که قراردادش با PSG تا شش ماه دیگر به پایان می‌رسد طبق قانون آزاد است که با هر باشگاهی که دوست دارد مذاکره کند.  بر اساس گزارش ساکرلینک پیشنهاد منچستریونایتد برای کاوانی پرداخت مبلغی 12 میلیون یورویی بعلاوه پاداشهایی به مبلغ چند میلیون یوروی دیگر بوده که این پیشنهاد به کلی توسط ستاره اروگوئه‌ای رد شده است.

 

دیدگاه‌ها