کد خبر : 1664085 | 05 بهمن 1398 ساعت 11:11 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت استثنایی گل گهر برای فرار از قعر جدول

گل گهر سیرجان برای جدا شدن از قعرجدول دو بازی مهم پیش روی خود می بیند.

فرصت استثنایی گل گهر برای فرار از قعر جدول

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تحت هدایت مجید جلالی از زمانی که این مربی هدایتش را برعهده گرفته، اگرچه از نظر فنی شرایط بهتری پیدا کرده اما همچنان در بعد نتیجه گیری خوب کار نکرده است. با این وجود گل گهر شانس خوبی دارد تا در شروع نیم فصل دوم با دو پیروزی حساس جایگاه خود را بهبود ببخشد.


شاگردان جلالی امروز در ورزشگاه خانگی خود مقابل سایپایی قرار می گیرند که در نیم فصل اول شرایط چندان خوبی نداشت و برای اینکه خیالش بابت نیفتادن راحت شود، نیاز به کسب امتیاز در سیرجان دارد. در حال حاضر سایپا در جدول 14 امتیازی است و گل گهر 10 امتیاز اندوخته و به همین خاطر اگر نماینده سیرجان 3 امتیاز خانگی خود را کسب کند جمع امتیازاتش را به 13 می رساند و به سایپا نزدیک تر می شود.


گل گهر هفته آینده نیز یک بازی حساس دیگر با تیم های هم سطح خود دارد. آنها در هفته هجدهم باید در جم، میهمان پارس جنوبی باشند. پارس که با هومن افاضلی تغییراتی داشته امیدوار است بتواند جایگاه خود را حفظ کرده و جشن بقا بگیرد اما این بازی فرصت بسیار خوب دیگری برای شاگردان جلالی است تا در صورت پیروزی خود را از قعرجدول جدا کنند.


دیدار امروز گل گهر و سایپا ساعت 15:30 برگزار می شود و باید دید در شروع نیم فصل دوم سیرجانی ها چه اتفاقی را برای هواداران خود رقم می زنند.

دیدگاه‌ها