کد خبر : 1664091 | 05 بهمن 1398 ساعت 11:21 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

اوکاچا مثل فورچونه؛ شروع با پرسپولیس

مهاجم خارجی جدید تراکتور مثل کوین فورچونه اولین بازی اش را مقابل پرسپولیس انجام می دهد.

اوکاچا مثل فورچونه؛ شروع با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، حمزاوی اوکاچا مهاجم الجزایری که از حدود یک هفته پیش در تمرینات تراکتور حضور دارد، موفق شده کارت بازی خود را دریافت کند و مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار با پرسپولیس نخواهد داشت.


اوکاچا در شرایطی می تواند اولین بازی اش را مقابل پرسپولیس انجام دهد که شروع کوین فورچونه مهاجم فرانسوی سابق تراکتور نیز در نیم فصل اول با پرسپولیس بود. این مهاجم که گفته می شد گرانقیمت ترین بازیکن لیگ برتر هم هست، با سابقه خوبی به تراکتور آمد و مقابل پرسپولیس در نیم فصل اول برای نخستین بار در ترکیب ثابت تراکتور قرار گرفت اما دور از انتظارات ظاهر شد و کم کم نیمکت نشین شد.


فورچونه در نیم فصل با اجازه مسئولان باشگاه از تراکتور رفت و حالا حمزاوی اوکاچا جایگزین او شده است. مهاجم الجزایری که مثل فورچونه اولین بازی اش مقابل پرسپولیس خواهد بود، بی تردید انگیزه زیادی دارد تا بتواند اتفاقات گذشته درباره مهاجم فرانسوی را جبران کند و نشان بدهد توانمندی های فنی بالایی دارد.


البته با توجه به اینکه اوکاچا فقط یک هفته است در تمرینات تراکتور حضور دارد، ممکن است از سوی کادرفنی در ترکیب ثابت قرار نگیرد و به عنوان یار تعویضی به زمین برود.

 

دیدگاه‌ها