کد خبر : 1664095 | 05 بهمن 1398 ساعت 11:40 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

ولخرجی تعطیل؛ نیمار امسال ساده تولد می‌گیرد

به گزارش رسانه‌های برزیلی نیمار ستاره PSG امسال بر خلاف سالهای گذشته از برگزاری مهمانی جشن تولد خود در پاریس خودداری می‌کند تا با تمرکز بیشتر در تمرینات تیم پاریسی شرکت کند.

ولخرجی تعطیل؛ نیمار امسال ساده تولد می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، نیمار همیشه به برگزاری مراسم و مهمانی‌ها علاقه داشته و به خصوص هر ساله در پاریس جشن تولد خود را مفصل و با دعوت از تعداد زیادی از فوتبالیست‌ها، چهره‌های شاخص و دوستانش برگزار می‌کرد. اما به گزارش رسانه‌های برزیلی نیمار امسال در سالگرد تولدش مراسمی برگزار نمی‌کند چرا که می‌خواهد با تمرکز کامل خود را وقف شرکت در تمرینها و برنامه‌های آماده‌سازی PSG کند.

 

1472235

 

بر خلاف سالهای گذشته که اسپانسر شخصی نیمار مراسم بزرگی در شهر پاریس به مناسبت تولد او در اوایل ماه فوریه برگزار می‌کرد مراسم امسال تولد او ساده و در خفا انجام خواهد شد. هدف نیمار در وهله اول این است که دیگر با انتقادهایی که در سالهای گذشته نسبت به بریز و بپاش مراسم تولدش ایراد شده بود مواجه نشود. هدف دوم او حضور در تمرینات باشگاه پاری سن ژرمن با حداکثر تمرکز اعلام شده است. او به کادر فنی  PSG و اسپانسر شخصی‌اش اعلام کرده که امسال قصد تکرار مهمانی‌های چند سال گذشته را ندارد.

 

1472234

 

به همین دلیل در اوایل ماه فوریه که نیمار 28ساله خواهد شد نیمار و چند نفر از دوستان نزدیکش تولد او را در یک مهمانی کوچک در شهر پاریس جشن خواهند گرفت. مراسم سال گذشته نیمار در ساحل باهایا در برزیل آنقدر بزرگ و با ولخرجی همراه بود که انتقادهای زیادی را برانگیخت. نیمار درحالیکه PSG خود را برای حضور در بازی‌های حذفی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند قصد دارد با هدف موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان فعلا با تمام قوا همه تلاش خود را برای در خدمت تیم بودن صرف کند.

 

دیدگاه‌ها