کد خبر : 1664098 | 05 بهمن 1398 ساعت 11:57 | 122.9K بازدید | 0 دیدگاه

از فدراسیون "انکار" از مرد ایتالیایی "اصرار"

دی بیازی برای ایران قلب می فرستد!

انتشار یک گفت‌وگوی جدید به زبان ایتالیایی از سرمربی ایتالیایی سابق آلبانی نشان از عزم او برای نشستن روی نیمکت رهبری ایران دارد.

دی بیازی برای ایران قلب می فرستد! 

به گزارش "ورزش سه"، این طور به نظر می رسد جانی دی بیازی مربی کهنه کار ایتالیایی سرنوشت خود را روی حضور در ایران متمرکز کرده و مثل یک نقطه زن سمج مدام هدف خود را زخمی می کند. گفتگویی که امروز به نقل از دی بیازی در سایت ایتالیا سرا منتشر شده در ادامه موجی است که او آگاهانه در ایران به راه می اندازد. گفتگو با رسانه های ایتالیایی سپس تبدیل شدن به یک موج خبری بزرگ در ایران به خصوص که رسانه ها تشنه اخبار پیرامون تیم ملی هستند.


او ادعا کرده که با فدراسیون فوتبال ایران توافق کرده و تنها جزئیاتی کوچک از توافق باقی مانده است آن هم در شرایطی که امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون هر گونه مذاکره و توافق با این مربی ایتالیایی را تکذیب کرده بود. شاید انتشار این اخبار آن هم با این حجم بالا به این دلیل است که اعتماد لازم به دستگاه تصمیم گیری در مورد آینده تیم ملی وجود ندارد شاید هم افرادی در فدراسیون هستند که با دی بیازی به گفتگو نشسته و در انتظار زمانی برای به نتیجه رساندن این مذاکره هستند. موضوعی که با توجه به تعدد مراجع تصمیم گیری در خصوص تیم ملی همچون تیری است که شاید در یک لحظه تاریکی به هدف بنشیند.

 

به هر حال دی بیازی کاملا مشتاق و آماده اخبار ایران را پیگیری می کند و همان طور که خودش گفته « تنها توافق بر سر برخی جزئیات باقی مانده، اما به هر حال تا زمانی که قرارداد امضا نشود، هیچ کاری انجام نشده است» در انتظار نهایی شدن مذاکراتی است که کسی نمی داند طرف ایرانی آن کیست؟ 


مرد ایتالیایی  در این گفتگو مدعی شده برای انتخاب شدن به عنوان سرمربی تیم ملی یک کشور، مهم‌ترین موضوع کارنامه سرمربی است که همواره مورد بررسی قرار می‌گیرد وکار در سطح ملی جنبه‌هایی فراتر از بحث اقتصادی و مالی دارد .

 

 

 

1472240

 

 

2 بهمن 98: پالرمو کالچیو هم مدعی شد دی بیازی در استانه امضای قراردادی جدید با ایران برای نشستن روی نیمکت تیم ملی قرار گرفته و خودش این توافق را تایید کرده است.

 

 

 

1472238
 


3 بهمن 98: اسکای ایتالیا به نقل از دی بیازی مدعی شد با قراردادی 30 ماهه هدایت تیم ملی ایران را برعهده خواهد گرفت.

 

 

 

1472241

 

3 بهمن 98: لیبرو هم در خبری به نقل از خود دی بیازی مدعی شد او در آستانه آغاز چالشی هیجان انگیز در رده ملی بعد از کشور آلبانی قرار دارد آن هم با ایران در فوتبال آسیا.

 

 

 

1472239

 


4 بهمن 98: اوجی ترویسو بار دیگر با این پرسش که دی بیازی سرمربی ایران می شود؟ نام او را در صدر گزینه های فدراسیون ایران قرار داد.

 

 

 

1472236

 

5 بهمن 98: ایتالیا سرا امروز در گفتگویی مفصل با دی بیازی مدعی شد او تنها بر سر برخی جزئیات به توافق نرسیده و به زودی قراردادش را امضا خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها