کد خبر : 1664162 | 05 بهمن 1398 ساعت 15:20 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

ستین و یک چالش بزرگ و عجیب در بارسا

بارسلونا در فصل جاری تیمی شکننده در بازی های خارج از خانه نشان داده و رفع این نقیصه غیرمعمول، چالش بزرگی برای کیکه ستین خواهد بود.

ستین و یک چالش بزرگ و عجیب در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا فصل جدید لالیگا را با شکست در زمین بیلبائو شروع کرد. گل استثنایی آریس آدوریس در دقیقه 89 حکم شکست آبی اناری ها را امضا کرد. شکستی که به نظر  می رسید تصادفی باشد ولی بازی های بعدی بارسا در خارج از نوکمپ نشان داد که این تیم در نتیجه گیری برابر تیم های میزبان ضعف دارد.

بارسا در شش بازی خارج از خانه این فصل خود در لالیگا امتیاز از دست داده است. سه تساوی و سه شکست برای آبی اناری ها در بیرون از نوکمپ به ثبت رسیده که آمار بدی محسوب می شود.

 

 

1472324

 

 

بارسا در ده دقیقه، سه بار دروازه خود را برابر لوانته میزبان باز شده دید و در دقایق پایانی بازی برابر اوساسونا، سوسیداد و اسپانیول، تمرکز خود را از دست داد و بازی برده را با تساوی عوض کرد. بارسا در نوکمپ متوسط 3.5 گل در هر بازی را به ثبت رسانده اما این آمار در زمین حریفان به 1.5 گل کاهش می یابد.

بدتر اینکه بارسا لوئیس سوارز بهترین گلزن خود در بازی های خارج از خانه را نیز تا پایان فصل در اختیار نخواهد داشت. ستاره اروگوئه ای توانسته 5 گل خارج از نوکمپ به ثمر برساند.

 

کیکه ستین سرمربی جدید بارسا حالا چالش بزرگی را پیش روی خود می بیند. او که قصد دارد سیستم دفاع سه نفره را در بارسا به کار ببرد، باید ذهنیت بازیکنانش در بازی های بیرون خانه را نیز تغییر دهد. باید دید بارسا امروز در مستایا و برابر حریفی دشوار مثل والنسیا چه خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها