کد خبر : 1664167 | 05 بهمن 1398 ساعت 15:30 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازی در خانه حریف در غیاب بازیکنان به تیم پیوسته

حضور آسیایی شهرخودرو با دو بدشانسی بزرگ

شهرخودروی خراسان امروز در اولین دیدار آسیایی خود به میدان خواهد رفت. دیداری که در صورت برتری آنها را به سوی دومین بازی این مرحله برابر حریف قطری خواهد برد.

حضور آسیایی شهرخودرو با دو بدشانسی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرویی ها و سرمربی جدیدشان قطعا برنامه های زیادی برای دیدار امروز و رویارویی با حریف بحرینی دارند. آنها که برای اولین بار به بازی های آسیایی رسیده اند به دنبال این هستند تا بتوانند به برتری برسند تا در پلی آف دوم برابر تیم السیلیه قطر حاضر شوند.

 

شهرخودرویی ها البته به مانند استقلالی ها در محل برگزاری بازی خود، یک بدشانسی بزرگ هم آورده است و در حالی که آنها باید امروز در ورزشگاه زیبای امام رضا از حریف خود پذیرایی می کردند حالا باید با صرف هزینه های فراوانی در شارجه امارات به عنوان یک زمین بی طرف برابر اولین رقیب خود قد علم کنند.

 

هر آنچه که بود حالا شهرخودرویی ها باید در برابر الرفاع بحرین تا ساعاتی دیگر به میدان بروند. آنها که یکی دو هفته می شود مجتبی سرآسیایی را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارند احتمالا با ترکیبی که پیش از این و در بازی های موفق خود در لیگ برتر به میدان رفتند در زمین حضور پیدا کنند.

 

بدشانسی بزرگ دیگر خراسانی ها نیز به استفاده از بازیکنان این تیم بر می گردد. شهرخودرو که تعدادی از بازیکنان خود مانند یونس شاکری، سروش رفیعی و ... را جدا شده از خود می بینند دلگرم به بازیکنانی بودند که در فصل نقل و انتقالات جذب کردند اما این اتفاق نیز افتادنی نیست چرا که بازیکنان جدید شهرخودرو نمی توانند این تیم را در دیدار امروز همراهی کنند.

 

با این حساب شهرخودرویی ها با این دو بدشانسی اولین حضور آسیایی خود را تجربه خواهند کرد. بدشانسی هایی که البته در صورت روی فرم بودن بازیکنان و آماده بودن آنها به چشم نخواهد آمد. به هرحال باید قبول کرد تیم الرفاع بحرین تیم مهمی در فوتبال آسیا نیست و شهرخودرو که در یک سال و نیم اخیر موفق شده بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد در صورت آمادگی می تواند از سد این تیم بگذرد.

دیدگاه‌ها