کد خبر : 1664196 | 05 بهمن 1398 ساعت 17:00 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه از بازیکنانم دفاع می کنم

واکنش زیدان به شایعه ساختگی بودن مصدومیت بیل

گرت بیل بار دیگر مصدوم است و فردا بازی نخواهد کرد. برخی منابع از ساختگی بودن مصدومیت های ستاره ولزی خبر داده اند.

واکنش زیدان به شایعه ساختگی بودن مصدومیت بیل

به گزارش"ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه گذشته در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری میهمان سالامانکا بود و این تیم را 1-3 شکست داد.

گرت بیل گل اول را به ثمر رساند و در نیمه دوم به دلیل مصدومیت مچ پا تعویض شد. برخی معتقدند این مصدومیت ساختگی بوده و او می توانست به کار ادامه دهد. ستاره ولزی مدت هاست به بی تعهدی نسبت به رئال متهم می شود. به خصوص مصدومیت دو ماه پیش او که پس از غیبت یک ماهه در تمرین رئال؛ بدون مشکل برای تیم ملی کشورش بازی کرد و خوش درخشید.

 

 

1472377

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری بازی با وایادولید و در واکنش به این شایعات گفت:« وقتی بیل در دسترس باشد که برای ما بازیکن مهمی است، بازی خواهد کرد. برای خود بیل هم مهم است که شرایط بازی را داشته باشد و در چنین وضعیتی من همیشه روی او حساب می کنم. او الان مصدوم است ولی چیز مهمی نیست و انتظار دارم که دوشنبه او را در تمرین ببینم. او خودش دوست دارد بازی کند.

وقتی بازیکنی مصدوم می شود، من نگران می شوم. خود بازیکن، اولین نفری است که از این شرایط عذاب می کشد. من دوست دارم هر 25 بازیکنم را در اختیار داشته باشم؛ حتی اگر انتخاب یازده بازیکن اصلی دشوار باشد.

 

 

1471762

 

 

مصدومیتی ساختگی؟ هر کسی هر طور دوست دارد فکر کند؛ ولی بیل همیشه دوست دارد در خدمت تیم باشد و برای ما بازی کند. برابر سالامانکا مچ پای او ضربه خورد و نمی خواستیم ریسک کنیم. او همان بازی گلزنی کرد. باید بگویم که همیشه حامی بازیکنانم هستم و از آنها دفاع می کنم. بیل بازیکنی است که می تواند تفاوت ها را رقم بزند و این را بارها ثابت کرده است.»

 

وایادولید:« ما هدف مان کسب همه جام هاست و این همان روحیه ای است که دوست دارم در تیم وجود داشته باشد. الان شرایط خوبی داریم و می خواهیم به همین روند ادامه دهیم. هر سه روز بازی داریم و این ساده نیست. یک بازی تمام می شود و باید به سرعت به بازی بعدی فکر کنیم. در هر بازی باید بهترین نمایش مان را داشته باشیم. وایادولید قطعا حریف دشواری است و فصل جاری فقط یک بازی خانگی را واگذار کرده است.»

 

1000 پاس برای زدن یک گل(بارسا):« هر تیمی دوست دارد برنده شود و سپس برنامه خاص خود را برای پیروزی پیاده می کند. ما ایده های خودمان را داریم و تیم های دیگر نیز ایده های خودشان را. من نمی خواهم در مورد استراتژی دیگران صحبت کنم و فقط به تیم خودم فکر می کنم. هر بازی داستان متفاوتی دارد و الان تمرکزم روی وایادولید است.»

 

 

1471888

 

 

وضعیت هازارد:« هنوز نمی دانیم او چه زمانی قادر به بازی کردن خواهد بود. به تازگی کار با توپ را شروع کرده و دردی احساس نمی کند. از دوشنبه تمرینات او ریتم شدیدتری خواهند گرفت و به تدریج باید شرایط حضور او در میادین را بررسی کنیم. از پیشرفت هازارد در هفته های اخیر راضی هستم.»

 

براهیم و ماریانو: هر بازیکنی از وضعیتش در تیم باخبر است. من هر از چندگاهی با بازیکنانم صحبت می کنم و هر کسی به خوبی می داند که چه جایگاهی در ایده هایم دارد. مستقیما با خود بازیکن حرف می زنم و قرار نیست در نشست های خبری این قضیه مطرح شود. در نهایت خود بازیکن تصمیم می گیرد که شرایطش را قبول کند یا به تیمی دیگر برود. هر دو بازیکن در اختیار تیم هستند و هر زمان ممکن باشد، به آنها میدان خواهم داد.»

 

 

1472387

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها