کد خبر : 1664225 | 05 بهمن 1398 ساعت 18:25 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

کسی یاری گر کریم در خط حمله رئال نیست

کریم بنزما 5 بازی است که در امر گلزنی برای رئال موفق نشان نداده و عجیب اینکه یک زوج تهاجمی خوب هم در خط حمله رئال او را همراهی نمی کند.

کسی یاری گر کریم در خط حمله رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما بهترین گلزن رئال تا به اینجای فصل بوده ولی ستاره فرانسوی 5 بازی و 364 دقیقه است که نتوانسته برای رئال گلی به ثمر برساند. آخرین گل کریم به بازی با والنسیا بر می گردد و او سپس در 5 بازی برای کهکشانی ها به میدان رفته، بدون اینکه گلی به ثمر رسانده باشد. با این وجود او 16 گل از 58 گل فصل رئال را به ثمر رسانده است(28 درصد گل های رئال).

بنزما پس از گلزنی در دقیقه 93 بازی با والنسیا برابر بارسا، بیلبائو، ختافه، سویا و سالامانکا در امر گلزنی ناموفق نشان داده است.

 

 

1472404

 

 

یکی از مشکلاتی که بنزما در رئال با آن دست به گریبان است، به عدم حضور یک زوج تهاجمی مناسب برای وی بر می گردد. وینیسیوس و رودریگو دو بازیکن جوان برزیلی نتوانسته اند ثبات لازم را در خط حمله رئال داشته باشند.

بهترین زوج او ادن هازارد بود که به دلیل مصدومیت دو ماه قادر به حضور در میادین نبوده است. گرت بیل هم در این فصل تنها سه گل به ثمر رسانده و اغلب به دلیل مصدومیت غایب بوده است. لوکاس واسکز نیز به دلیل مصدومیت مدت ها به دور از میادین بود و اخیرا توانسته به فرم خوب خود نزدیک شود.

به اینها لوکا یوویچ را نیز اضافه کنید که البته او اغلب به عنوان جانشین بنزما وارد میدان شده و تنها یک گل به ثمر رسانده است.

 

کریم در شرایطی برابر وایادولید بی تاب بازگشت به جاده گلزنی است که هنوز زوج مناسبی برای او در خط حمله پیدا نشده است. باید دید فردا چه بازیکنی کنار کریم به میدان خواهد رفت و آیا کمکی به او برای گلزنی خواهد بود؟

 

 

1437297

 

دیدگاه‌ها