کد خبر : 1664239 | 05 بهمن 1398 ساعت 18:40 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

چرا داور از این صحنه چشم پوشی کرد؟

جلالی: پنالتی صددرصدی گل گهر را نگرفتند

گل گهر در اولین بازی دور برگشت برابر سایپا در حالی که با یک گل از حریف پیش بود در نهایت سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد.

جلالی: پنالتی صددرصدی گل گهر را نگرفتند

به گزارش" ورزش سه"، گل گهر برای فرار از قعر جدول به سه امتیاز بازی های خانگی اش در نیم فصل دوم نیاز دارد و امروز یکی از بازی های حساس و مهمش را برابر سایپا برگزار کرد. آن ها در حالی که با یک گل پیش بودند در نهایت با دریافت گل تساوی نتوانستند به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند.


مجید جلالی سرمربی گل گهر در پایان بازی گفت:"  دروازه بان ما توپ را می زند به اوت  و همان اوت دستی گل می شود. غیر از آن ما هیچ جور دیگری گل نمی خوردیم."

 

او افزود:" آن ها روی کرنر و اوت دستی خطرناک بودند و در طول بازی ما هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و فقط  روی یک اوت دستی که بی جهت خودمان دادیم دروازه ما باز شد. نباید نزدیک دروازه خودی توپ را به اوت بزنیم. بازی سنگین وپر استرسی بود، سایپایی ها هم فشار زیادی را تحمل می کنند. آن ها هم تیم قدیمی و پرافتخاری هستند و امیدوارم که امسال در لیگ برتر بمانند."
جلالی گفت:"  امروز تعویض هایمان دو بازیکن جدید بودند.  ما کمی زمان لازم داریم تا کارهایمان شکل بگیرد. اما همین الان هم شرایط تیم  الحمدالله خوب است. فقط خیلی ناراحتم چرا این سه امتیاز را از دست دادیم."


سرمربی گل گهر با انتقاد از برخی اتفاقات که حاصل بی تجربگی است گفت:" خیلی از مسایل بی تجربگی بود؛ بیرون رفتن علیرضا ابراهیمی آن هم در حالی که بازیکن سرزنی است در آن دقایق حاصل بی تجربگی بود یا همان اوت دستی که دروازه بان ما در نزدیکی دروازه خودی داد. در صحنه گل رضا علیاری باید تیر دو را می گرفت اما آمد جای ابراهیمی را پر کند و جایش خالی شد و گل خوردیم."


او درپاسخ به این سوال که چرا تیمش عقب نشینی کرد گفت:" ما هم دوست نداریم بعد از گل عقب بنشینیم، اتفاقا به بچه ها در بین نیمه هم این موضوع را گفتم اما گاهی به خاطر استرس و توپ های بلندی که حریف می ریزد این موضوع اجتناب ناپذیر است. ما با تعویض هایی که انجام دادیم مدافعان کناری آن ها را بستیم و مطمئن بودم که شانسی به سایپا نخواهیم داد."

 


جلالی همچنین با اشاره به حضور آرمان رمضانی در خط حمله سایپا افزود:" او بازیکنی است که خوب سر می زند و مااز قبل می دانستیم با حضور او در زمین چه کاری انجام بدهیم. به عبدالله حسینی سفارش لازم را کردیم. در طول بازی هم موقعیتی ندادیم ضمن اینکه در دقیقه 63 پنالتی صددرصد ما را نگرفتند آن هم در حالی که داور کاملا به صحنه نزدیک بود. خطا روی امین پورعلی کاملا پیدا بود و این به نظر من بی عدالتی است که در چنین شرایطی پنالتی واضح ما را نمی گیرند. آقای حیدری جزو داوران خوب ما است و تعجب می کنم چطور از این صحنه چشم پوشی کرد. از زمانی که من آمدم این پنجمین پنالتی است که برای ما نمی گیرند. "


سرمربی گل گهر در پایان گفت:" از تماشاگران خوب تیممان تشکر می کنم و امیدوارم در بازی های آینده با برد جواب خوبی به محبت آن ها بدهیم."

دیدگاه‌ها