کد خبر : 1664251 | 05 بهمن 1398 ساعت 19:18 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی بدون گل با درخشش گلر آلمانی

تراشتگن سوپرهیرو؛ سیو پنالتی در مستایا (عکس)

مارک آندره تراشتگن گلر بارسلونا دلیل اصلی بسته ماندن دروازه بارسا در زمین والنسیا در پایان نیمه اول بود.

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 10 بازی والنسیا و بارسلونا بود که گایا مدافع هافبک چپ میزبان وارد محوطه جریمه بارسا شد و با خطای پیکه روی زمین افتاد. خیل مانسانو داور بازی بلافاصله دستور به پنالتی داد و جرارد پیکه را نیز با یک کارت زرد جریمه کرد. حرکت گایا فوق العاده بود و پس از دریبل دو بازیکن بارسا توانسته بود به محوطه جریمه برسد.

ماکسی گومز در غیاب پاره خو پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه او را تراشتگن به زیبایی مهار کرد. حرکات او روی خط تمرکز ماکسی را به هم زده بود و در نهایت پنالتی خود را خراب کرد.

 

این دومین بار است که تراشتگن در این فصل پنالتی مهار می کند. پیش از این او در بازی با بروسیا دورتموند پنالتی رویس را گرفته بود. گلر آلمانی برای اولین بار بود که در لالیگا موفق به مهار پنالتی می شد. پیش از این او در لیگ قهرمانان برابر سیتی، سلتیک و رم پنالتی گرفته بود و یک پنالتی را نیز در سوپرکاپ اسپانیا برابر سویا مهار کرد.

 

دقیقه 29 بازی نیز شوت ماکسی گومز به تیر دروازه بارسا برخورد کرد و کوین گامیرو در ریباند ضربه ای روانه دروازه کرد که تراشتگن با نوک انگشتان خود توپ را راهی کرنر کرد تا بار دیگر ناجی دروازه تیمش شود.

 

 

 

1472432

 

1472433

 

1472439

دیدگاه‌ها