کد خبر : 1664265 | 05 بهمن 1398 ساعت 20:07 | 71.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماجراجویی یک گنگ پرسپولیسی (عکس)

مدیران پرسپولیس بعد از رونمایی از اپلیکیشن خود اکنون امیدوارند شرایط اقتصادی باشگاه را بهبود بخشند.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که با گذشت چند ماه از حضور محمدحسن انصاریفرد در سمت مدیرعاملی این باشگاه، همچنان مشکلات مالی بحث اول این باشگاه محسوب می‌شود. با این حال اکنون مدیران تیم در انتظار حصول نتیجه در مسیر راهکارهای اقتصادی خود هستند. یکی از راهکارها اپلیکیشن باشگاه است که امروز محمدحسن انصاریفرد ضمن رونمایی از آن مدعی شد که با آن قادر به دستیابی به درآمد ۱۵۰ میلیاردی خواهند بود. درآمدی که مطمئنا با توجه به قرارداد ۵ ساله، می‌تواند سرخ‌ها را به شرایط ایده‌آلی نزدیک کند و بخش عمده مشکلات آنها را برطرف سازد.

 

در مراسم رونمایی از این اپلیکیشن اما نکته ویژه حضور جمع پرسپولیسی بود که محمدحسن انصاریفرد شکل داده و بر پایه آن امیدوار به تکرار موفقیت‌های چند فصل اخیر با سرخپوشان است. نفراتی با DNA پرسپولیسی که اکنون هر کدام در سمت‌های ویژه خود می‌توانند شرایط ویژه برای دستیابی به این هدف شکل دهند.

یحیی گل محمدی که با سابقه بازیکنی و حتی سرمربیگری پرسپولیس اکنون بار دیگر روی نیمکت این تیم حاضر شده و با محبوبیت مثال‌زدنی خود توانسته هواداران را با تیم همراه کند و اینبار برخلاف دوره قبلی با تجربه ویژه و موفقیت‌هایی که در نیمکت تیم‌های نفت تهران، ذوب آهن و شهرخودرو کسب کرده قادر خواهد بود امیدواری را میان هواداران افزایش دهد.

محمد مهدی نبی که عضو پر خبر و البته کم سر و صدای هیات مدیره سرخپوشان محسوب می‌شود، هرچند طی ماه‌های اخیر با هجمه‌های زیادی همراه بود اما در مراسم امروز مورد تقدیر ویژه محمدحسن انصاریفرد قرار گرفت و مدیرعامل سرخ‌ها از او به عنوان یک عضو همراه یاد کرد که در بخش اقتصادی حامی او بوده و نکته جالب اینکه برخلاف دیگر اعضا در بخشی از سالن حضور یافته بود که انصاریفرد و دیگر اعضای فنی تیم نیز در آن حاضر بودند. نبی که دومین دوره حضورش در پرسپولیس را تجربه می‌کند و پیش از این نیز تجربه حضور در این باشگاه را در کارنامه داشته، باید دید قادر خواهد بود هجمه های شکل گرفته را برطرف کرده و به شکل واضح و قابل لمس نیز همراهی خود را به نمایش بگذارد یا خیر.

 

دیگر عضو مورد حمایت این مراسم نیز افشین پیروانی بود؛ سرپرست سرخپوشان که در روزهای پایانی نیم فصل بزرگترین هجمه را از سرمربی سابق و آرژانتینی تیم متحمل می‌شد، در نهایت با حمایت ویژه انصاریفرد به کار خود ادامه داد و امروز نیز به عنوان یک یار ویژه از سوی مدیرعامل از وی نام برده شد. پیروانی که در دوران بازیکنی و بعد از آن در سمت‌های مختلف در این تیم حضور داشته، اکنون با حضور یحیی گل محمدی، انصاریفرد و باقری یک گنگ و گروه ویژه پرسپولیسی را شکل داده‌اند که باید دید قادر خواهند بود انتظار هواداران آن برای تکرار قهرمانی و برطرف کردن مشکلات مالی و در نهایت پایان حواشی را شکل دهند یا خیر.

 

 

 

 

 

 

گزارش و عکس: حمید ابراهیمی/امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها