کد خبر : 1664281 | 05 بهمن 1398 ساعت 20:32 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش بایرن مونیخ به احتمال جذب ارلینگ هالند

کارل هاینس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است این تیم نیازی به ارلینگ هالند نداشته است.

واکنش بایرن مونیخ به احتمال جذب ارلینگ هالند

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در همین دوران کوتاه انتقال به دورتموند به قدری فوق العاده و درخشان ظاهر شده که بسیاری معتقدند در آینده و به سنت همیشگی، بایرن مونیخ برای خرید یک ستاره دیگر بوندسلیگا نیز اقدام خواهد کرد. اما رومینیگه مدعی شد آنها صاحب بهترین مهاجم جهان هستند و ارلینگ هالند اگر هم راهی بایرن می شد در ترکیب ثابت قرار نمی گرفت.

 

1472176

 

کارل هاینس رومینیگه گفت: "ما در حال حاضر رابرت لواندوفسکی، بهترین مهاجم نوک جهان را در ترکیب بایرن مونیخ در اختیار داریم. اگر ارلینگ هالند را جذب می کردیم، او به طور اتوماتیک وار در ترکیب قرار نمی گرفت و نباید بازیکنی را جذب کرده و او را از ترکیب و حضور در رقابت ها دور کرد.

 

ما طی چند هفته گذشته مذاکرات زیادی در بازار نقل و انتقالات داشته ایم. همچنین اولیور کان به عنوان عضو جدید هیئت مدیره نقش آفرینی  کرده و از نظر من او یک مهره مهم برای ماست. همه چیز در حال حاضر خیلی خوب پیش می رود. ما تیم خوبی در اختیار داریم که اعتماد به نفس و روحیه بالایی دارد. هانسی فلیک در این امر بسیار کمک می کند. باید صریح و صادقانه بگویم که در مورد نیم فصل دوم کاملا خوشبین هستم.

 

تمدید قرارداد مانوئل نویر؟ ما از ارزش او باخبر هستیم و نیازی به بحث در مورد این نداریم. اما باید این درک را داشته باشیم که ابتدا باید با بازیکن و مدیر برنامه او گفتگو کنیم."

دیدگاه‌ها