کد خبر : 1664289 | 05 بهمن 1398 ساعت 21:04 | 59.6K بازدید | 0 دیدگاه

چشم فوتبال ایران به پایتخت قطر؛

سه‌شنبه حیاتی آسیا؛ هشت گروه چگونه کامل می‌شوند؟

تنها برگزاری هشت بازی تا تکمیل گروه های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 باقی مانده است.

سه‌شنبه حیاتی آسیا؛ هشت گروه چگونه کامل می‌شوند؟

 

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز دو تیم ایرانی استقلال و شهر خودرو بازی های نخست پلی آف خود را در لیگ قهرمانان آسیا برنده شدند تا تنها 8 بازی برای کامل شدن ترکیب گروه های این مسابقات باقی بماند. تمامی این بازی ها روز سه شنبه برگزار می شود و به همین دلیل در این روز ترافیک شدیدی از بازی های حساس در قاره کهن وجود خواهد داشت.

 

- غرب آسیا:
در منطقه غرب آسیا 4 بازی پلی آف باقی مانده که تیم های برنده آنها وارد گروه های A، B و D می شوند.
تیم استقلال ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه مهمان الریان قطر خواهد بود. الریان در حال حاضر پشت سر الدحیل در رده دوم لیگ ستارگان قطر ایستاده و حریف دشواری برای استقلال خواهد بود. برنده این بازی راهی گروه A خواهد شد.

 

1472504

 

دیگر دیداری که برنده آن به گروه A می رود، بازی تیم های الاهلی عربستان و استقلال تاجیکستان است. الاهلی تازه از این هفته به مسابقات اضافه می شود اما استقلال تاجیکستان با برتری شگفت انگیز در خانه لوکوموتیو ازبکستان به این مرحله رسیده و ممکن است برای الاهلی هم خطرساز شود هرچند که شرایط تیم عربستانی قطعا بهتر از حریف است.

چهارمین تیم گروه B لیگ قهرمانان آسیا از بین تیم های شهر خودرو ایران و السیلیه قطر مشخص خواهد شد. شهر خودرو امروز الرفاع بحرین را با یک پیروزی خفیف از پیش رو برداشت و حالا در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه باید به دیدار السیلیه، تیم ششم لیگ ستارگان قطر برود.

 

1472505

 

تکلیف گروه D هم که به نوعی سخت ترین گروه منطقه غرب است، با دیدار دو تیم العین امارات و بنیادکار ازبکستان روشن خواهد شد؛ بازی حساسی که در امارات برگزار می شود. العین در خانه خود پذیرای تیمی خواهد بود که با یک برد قاطع، الزوراء عراق را شکست داده است.

 

1472506

 

- شرق آسیا:
در منطقه شرق هم 4 بازی انجام می شود که تیم های برنده این دیدارها راهی گروه های E، F و H می شوند.

گروه E رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با دو تیمی که از پلی آف صعود خواهند کرد، تکمیل می شود. اولین تیم از بازی کاشیما آنتلرز ژاپن و ملبورن ویکتوری استرالیا بیرون خواهد آمد. ملبورن ویکتوری هفته قبل بالی یونایتد تایلند را برده بود.

 

1472507

 

دومین تیم باقی مانده از گروه E هم برنده بازی بین اف سی سئول کره جنوبی و کداه مالزی خواهد بود. نماینده مالزی با برتری مقابل ووفو تای پو از هنگ کنگ به مرحله نهایی پلی آف رسید.

چهارمین تیم گروه F لیگ قهرمانان با برگزاری دیدار دو تیم اف سی توکیو ژاپن و سرس نگروس فیلیپین مشخص خواهد شد. تیم فیلیپینی هفته گذشته پورت اف سی تایلند را شکست داد و حریف اف سی توکیو شد.

 

1472508


بازی شانگهای SIPG چین و بوریرام تایلند هم آخرین تیم گروه H رقابت ها را مشخص می کند. بوریرام پس از برتری مقابل هوشیمینه ویتنام پا به این دیدار می گذارد.

 

1472509

دیدگاه‌ها