کد خبر : 1664300 | 05 بهمن 1398 ساعت 21:59 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع لیورپول، بالاتر از مسی، دی بروین و دیگران

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع جوان لیورپول در امر ارسال پاس گل عملکرد خیره کننده ای داشته است.

مدافع لیورپول، بالاتر از مسی، دی بروین و دیگران


به گزارش "ورزش سه"، پیشرفت ترنت الکساندر آرنولد در ماه های اخیر و زیر نظر یورگن کلوپ فوق العاده بوده و این مدافع جوان در دیدار آخر هفته گذشته لیورپول مقابل ولورهمپتون موفق شد دهمین پاس گل این فصل در لیگ برتر را برای جوردن هندرسون ارسال کرده و از این حیث رکودددار شود.

 

1472550

 

حالا او بعد از سسک فابرگاس به دومین بازیکن 21 ساله یا کمتر در تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که در یک فصل لیگ برتر موفق به ارسال ده پاس گل شده است. جالب اینجاست لیورپول هنوز 15 بازی تا پایان فصل دارد و ترنت الکساندر آرنولد می تواند این رکورد را بهبود بخشد.

 

اما از ابتدای فصل 19-2018، ترنت الکساندر آرنولد در بین بازیکنان اروپایی نیز با ارسال 22 پاس گل بهترین عملکرد را داشته است. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا با 19 گل در تعقیب مدافع لیورپول قرار دارد و در رده های بعدی کوین دی بروین با 17، ادن هازارد با 16 و کریستن اریکسن با 14 پاس گل قرار گرفته اند.

 

البته بی شک مهم ترین و خاطره انگیزترین پاس گل آرنولد برای لیورپول به دیدار برگشت لیگ قهرمانان فصل قبل مقابل بارسلونا در استادیوم آنفلید بازمی گردد. جاییکه او در میان غفلت مدافعان بارسا و با تیزهوشی دیوک اوریگی تبدیل به گل شده و صعود دراماتیک لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا را قطعی ساخت.

 

1472551

دیدگاه‌ها