کد خبر : 1664301 | 05 بهمن 1398 ساعت 22:01 | 59.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی شارلروا نیمه تمام ماند؛

قلی‌زاده و کاوه در مه گیر افتادند! (عکس)

شارلروا در حالی که با دو بازیکن ایرانی خود مقابل مچلن قرار گرفته بود، به دلیل شرایط جوی نتوانست سه امتیاز را بطور قطعی کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که مثل همیشه علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را به طور همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استاد دو پایس مقابل تیم رده هفتمی مچلن قرار گرفت.

 

ریوتا موریوکا، هافبک ژاپنی شارلروا در دقیقه ۱۷ پنالتی گرفت که توانست این فرصت را تبدیل به گل کند و تیمش را در بازی خانگی مقابل مچلن پیش بیاندازد.

 

اما در دقیقه ۲۳ و در حالی که بازی به سود شارلروا در جریان بود، داور مسابقه بخاطر شرایط جوی و مه غلیظ در استادیوم، بازی را برای لحظاتی متوقف کرد ولی مجددا پس از حدود ۱۰ دقیقه دوباره دستور به ادامه این دیدار داد.

در دقیقه ۳۷ دِرنییر، داور مسابقه برای دومین بار و به علت شدت گرفتن مه و به حداقل رسیدن دید بازیکنان و تماشاگران و مهم‌تر از همه تیم داوری، بازی شارلروا و مچلن را متوقف کرد تا این دیدار نیمه تمام بماند.

 

1472552

 

1472553

 

1472554

 

 

یاران رضایی و قلی‌زاده که در صورت پیروزی مقابل مچلن می‌توانستند ۴۳ امتیازی شده و به رده دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کنند، بخاطر نیمه تمام ماندن بازی، این فرصت را از دست دادند.

 

نکته جالب اینکه شارلروا با پیراهن اول خود که مشکی و سفید رنگ است، بازی را شروع کرد ولی پس از به وقفه افتادن مسابقه برای بار اول، از لباس دوم و فیروزه‌ای رنگ خود استفاده کرد تا دید بهتری در مه داشته باشد.

دیدگاه‌ها