کد خبر : 1664325 | 06 بهمن 1398 ساعت 01:15 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: بایرن باید به سبک بازی اش وفادار باشد

هانس دیتر فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی 5-0 تیمش مقابل شالکه، از عملکرد شاگردانش در این دیدار ابراز خشنودی کرد.

فلیک: بایرن باید به سبک بازی اش وفادار باشد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب موفق شد با گل های روبرت لواندوفسکی (6)، توماس مولر (45+2)، لئون گورتزکا (50) تیاگو آلکانتارا (58) و سرژ گنابری (89)، شالکه را شکست بدهد و به رتبه دوم جدول بوندس لیگا صعود کند. فلیک با ابراز خشنودی از شیوه بازی تیمش، اظهار امیدواری کرد که تیمش به همین مسیر ادامه بدهد.

او به خبرنگاران گفت:" امروز، روز خیلی خوبی بود. شالکه در دیدار مقابل گلادباخ خیلی خوب کار کرده بود. اما ما در خانه بازی می کردیم و می خواستیم به سبک بازی خودمان وفادار باشیم؛ به فلسفه خودمان.

می خواستیم از جلوی زمین، بازی آنها را خراب کنیم و آنها را با شدت زیاد تحت فشار بگذاریم. ما خیلی خوب کار کردیم؛ به ویژه در نیمه اول. مهمترین چیز این است که ما به سه امتیاز رسیدیم. با شیوه ای که بازی کردیم، باید اعتماد به نفس مان افزایش پیدا کند. کیفیت تیم فوق العاده است و اگر من تیم را در همین مسیر حفظ کنم، از عملکردم راضی خواهم بود."

 

1472565

 

توماس مولر هم که گل دوم باواریایی ها را در ثانیه های پایانی نیمه اول به ثمر رساند، گفت:" شاید بعد از شکست لایپزیش، کمی مصمم تر بودیم. ما معمولا با 100 درصد توان بازی می کنیم اما شاید امروز با 3-2 درصد توان بیشتر بازی کردیم. ما نمی خواستیم که به آنها اجازه نفس کشیدن بدهیم؛ کاری که مقابل دورتموند انجام داده بودیم. ما خیلی راضی هستیم. ما به عنوان یک تیم خیلی خوب بازی کردیم."

دیدگاه‌ها