کد خبر : 1664348 | 06 بهمن 1398 ساعت 10:18 | 114.2K بازدید | 0 دیدگاه

دست یحیی داخل قوطی می چرخد

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

یحیی گل محمدی در اولین بازی رسمی‌اش به عنوان سرمربی پرسپولیس تیمش را در جدالی حساس به مصاف تراکتور خواهد فرستاد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که اکنون با توقف سپاهان به عنوان جدی‌ترین مدعی قهرمانی این فصل، شرایط مناسبی برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول دارد، امروز در آزادی پذیرای تراکتور خواهد بود.


یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان تهرانی، امیدوار است شکست دور رفت این تیم با هدایت گابریل کالدرون را جبران کرده و در اولین گام به موفقیت بزرگی با تیمش دست یابد. با این حال مهمترین سوژه، شیوه به کارگیری بازیکنان از سوی او در اولین بازی است.


بیرانوند یا بوژیدار رادوشوویچ؟


مهمترین ابهام برای دیدار امروز در درون دروازه این تیم است. بیرانوند بعد از هفته‌ها دوری از ترکیب و در شرایطی که طی روزهای اخیر بیشترین تمرکزش روی ترانسفر به لیگ بلژیک بوده، امیدوار است از سد بوژیدار رادوشوویچ آماده عبور کند و بتواند در اولین گام مقابل تراکتور به میدان برود. بیرانوند که در هفته‌های پایانی نیم فصل با کالدرون به مشکل خورده بود، در شروع تمرینات با آمادگی و انگیزه بالا به ترکیب بازگشت و اکنون امیدوار است بتواند شانس بیشتری برای تقابل با تراکتور به دست بیاورد و نقشی در جبران شکست دور رفت داشته باشد.

 

خط دفاعی پرسپولیس با زوج موفق؟


دیگر ابهام ترکیب پرسپولیس مربوط به شرایط حضور محمد نادری و محمدحسین کنعانی زادگان در ترکیب این تیم است. آیا به این دو در این جدال فرصت خواهد رسید یا طبق پیش بینی، یحیی ترکیب چهار نفره خط دفاعی تیمش را با حضور محمد انصاری در سمت چپ، سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در قلب دفاعی و مهدی شیری در سمت راست به کار خواهد گرفت؟ به نظر می‌رسد اما در اولین بازی این ترکیب چهار نفره بتواند نادری و کنعانی زادگان را مجبور به نیمکت نشینی کند و آنها در تلاش برای بازگشت به ترکیب باشند.

 

خط میانی با رهبری نوراللهی و طنازی ترابی


در خط میانی و در شرایطی که محسن ربیع خواه به دلیل محرومیت غایب قطعی این بازی خواهد بود و سیامک نعمتی نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیست، به نظر می‌رسد شانس احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری و بشار رسن برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر از سایر بازیکنان باشد. نوراللهی و ترابی به عنوان ستاره‌های این تیم در نیم فصل اول نقش بسزایی در نتایج کسب شده داشته‌اند و امیری نیز در هفته‌های پایانی نیم فصل به شرایط ایده آلی رسیده بود و انتظارات را برآورده کرده بود و بشار نیز به بازیکن مورداعتماد و بازیساز این تیم تبدیل شده بود و این مساله باعث می‌شود احتمال حضور این چهار بازیکن در ترکیب اصلی بیشتر از سایرین باشد.


پرسپولیس در این شرایط در خط میانی خود امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، امیر روستایی و سعید حسین پور را نیز در اختیار خواهد داشت.

 

رونمایی از زوج جدید خط هجومی


در شرایطی که پرسپولیس به تازگی با آنتونی استوکس به توافق نهایی دست یافته، آنها برای این دیدار امیدوار به درخشش کریستین اوساگوآنا و علی علیپور در خط هجومی خود هستند. اوساگوآنا، مهاجم سابق ذوب آهن در نیم فصل پیراهن شماره 99 سرخپوشان را برتن کرده و باید دید در بازی امروز قادر خواهد بود نمایش مدنظر کادرفنی و هواداران را به اجرا بگذارد یا خیر. علی علیپور نیز به عنوان مهاجم باسابقه و تاثیرگذار این تیم در نیم فصل اول با ثبت 5گل، 5 پاس گل و گرفتن یک پنالتی، اکنون امیدوار است با نمایش درخشان در این بازی، جایگاه خود را در ترکیب اصلی حفظ کند و رقبای خود را از میدان خارج کند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند
سیدجلال حسینی
شجاع خلیل زاده
محمد انصاری
مهدی شیری
احمد نوراللهی
بشار رسن
مهدی ترابی
وحید امیری
علی علیپور
کریستین اوساگوآنا

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور از ساعت 15:15 و در استادیوم آزادی با قضاوت محمدرضا اکبریان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها