کد خبر : 1664380 | 06 بهمن 1398 ساعت 12:00 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم جدید AFC؛ شانگهای بدون تماشاگر

بر اساس تصمیم کمیته مسابقات AFC دیدار تیم های ایرانی در مرحله پلی آف در زمین بی طرف برگزار می شود که بر همین اساس استقلال و شهر خودرو بازی های اول پلی آف را در شهرهای امارات انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته مسابقات AFC بعد از برگزاری بازی تیم های ایرانی در زمین بی طرف در مرحله پلی آف حالا یک تصمیم جدید اتخاذ کرده است. بر اساس اعلام این کمیته به دلیل شیوع ویروس کرونا، دیدار دو تیم شانگهای چین و بوریرام تایلند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بدون حضور تماشاگر و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

 

تیم شانگهای چین و هم چنین فدراسیون فوتبال چین اعتراضی به تصمیم کمیته مسابقات نداشته اند و امیدوار هستند در آینده و با رفع مشکلات دوباره شانگهای از امتیاز تماشاگر برخوردار شود. شیوع ویروس کرونا در چین و برخی از کشورهای جنوب شرق آسیا تا حالا جان چند نفر را گرفته است و تصمیم کمیته مسابقات هم برای حفظ سلامتی بازیکنان دو تیم و هم چنین عوامل برگزاری بازی و در نهایت تماشاگران است.

 

کمیته مسابقات AFC اعلام کرده است این تصمیم موقتی است و در آینده و با بررسی شرایط برای حضور تماشاگران در کشورهایی که ویروس کرونا در آن شایع است، تصمیم گیری خواهد کرد.

 

1472672

دیدگاه‌ها