کد خبر : 1664382 | 06 بهمن 1398 ساعت 12:03 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

خلعتبری: بردیم چون بحرین را دست‌کم نگرفتیم

گلزن تیم شهرخودرو معتقد است حریف خود در بازی روز گذشته را ابدا دست کم نگرفتند و در نهایت به همین دلیل توانستند به پیروزی برسند.

خلعتبری: بردیم چون بحرین را دست‌کم نگرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرویی ها روز گذشته و در اولین دیدار آسیایی خود توانستند برابر حریف بحرینی به برتری برسند و به این ترتیب راهی مرحله دوم بازی های حذفی لیگ قهرمانان آسیا برسند. آنها که در این بازی موفق شدند دو بار دروازه تیم الرفاع را باز کنند در نهایت با تنها گلی که پذیرفتند با نتیجه دو بر یک به مرحله بعدی صعود کردند.

 

محمدرضا خلعتبری درباره این دیدار و برد در اولین بازی آسیایی گفت: خوشبختانه در اولین دیدار موفق شدیم به بهترین شکل ممکن برابر حریف مان به برتری برسیم. ما تیم الرفاع بحرین را ابدا دست کم نگرفتیم و به همین دلیل توانستیم در همان نود دقیقه از پس این تیم بربیاییم و راهی مرحله بعدی بازی ها شویم. البته ما موقعیت هایی هم داشتیم که می توانستیم تعداد گل هایمان را بیشتر کنیم که این اتفاق نیفتاد.

 

وی در خصوص گلزنی در این دیدار گفت: گلزنی من یا بازیکن دیگر مهم نیست و خوشحالیم که به مرحله بعد رسیدیم. امیدوارم در ادامه راه در مصاف با السیلیه هم موفق باشیم. السیلیه رقیب سرسختی است و باید تلاش زیادی کنیم تا انشالله با دست پر برگردیم.

دیدگاه‌ها