کد خبر : 1664406 | 06 بهمن 1398 ساعت 13:42 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

فصیحی: فقط به کسب ورودی جهانی فکر می‌کردم

بازگشت سریع‌ترین دختر ایران از بلگراد

رکورددار دوی سرعت ایران بعد از چند ماه حضور در باشگاه پارتیزان بلگراد به تهران بازگشت.

به گزارش "ورزش‌سه"، فرزانه_فصیحی، ورزشکار دوومیدانی ایران که در مسابقات داخل سالن بلگراد صربستان موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان شده بود، بامداد امروز وارد تهران شد و مورد استقبال جمعی از مسئولین و اعضای خانواده قرار گرفت.


پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی و مرتضی غلامی خزانه دار و عضو هیأت رییسه فدراسیون در این مراسم حضور داشتند.

 

 

1472707

 

سریع‌ترین دختر ایران در جریان ورود به تهران بعد از چند ماه حضور در باشگاه پارتیزان بلگراد گفت: تمرینات خیلی خوبی را انجام دادم و مسابقات متعددی را پشت سر گذاشتم. خوشبختانه نتیجه خوبی هم کسب شد و برای اولین بار توانستم به عنوان یک دختر ایرانی جواز حضور در مسابقات جهانی داخل سالن را کسب کنم.


وی ادامه داد: همه چیز خوب بود و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. ما نشان دادیم که دختران ایران خیلی توانمند هستند و می‌توانند به بالاترین نقطه‌ها برسند. هیچ چیز کم نداریم و فقط باید باورهایمان را قویتر کنیم.


ملی‌پوش دوومیدانی بانوان در مورد اینکه دو بار توانست رکورد ایران را بشکند، گفت: وقتی رکورد ایران شکسته می‌شد، خیلی خوشحال نمی‌شدم، چون فقط به ورودی جهانی فکر می‌کردم. برنامه ریزی‌ام این بود که ورودی جهانی بگیرم و در آخرین شانسم این اتفاق افتاد.

دیدگاه‌ها