کد خبر : 1664416 | 06 بهمن 1398 ساعت 14:32 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

بدشانس مثل مسی، برابری با بدترین رکورد در مستایا

لیونل مسی شب گذشته در بازی برابر والنسیا یاد و خاطره بازی سال 2017 خود مقابل دپورتیوو لاکرونیا را زنده کرد.

بدشانس مثل مسی، برابری با بدترین رکورد در مستایا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا شب گذشته در مستایا برابر میزبان خود والنسیا با دو گل مغلوب شد. این چهارمین شکست دور از خانه بارسا در فصل جاری بود تا آمار این تیم در خارج از نوکمپ ضعیف تر شود. از سال 2006 سابقه نداشت که بارسا پس از 21 بازی تنها 43 امتیاز اندوخته باشد و با 25 گل خورده، بدترین آمار را از فصل 04-2003 دارد.

 

 

1472714

 

 

در بازی شب گذشته بهترین بازیکنان بارسا تراشتگن و لیونل مسی بودند. فوق ستاره آرژانتینی مثل دیگر هم تیمی هایش در نیمه اول محو شده بود و بازی ضعیفی ارائه داد. تنها یک ضربه آزاد که به اوت رفت را می توان بهترین حرکت مسی دانست. در نیمه دوم اما مسی متحول شد و قصد داشت یک تنه تیمش را به دوش بکشد. مسی در شرایطی بهترین بازیکن نیمه دوم بارسا بود که تنها تر از همیشه به نظر می رسید. 

آنتوان گریزمان تنها یک سانتر انجام داد که با ضربه سر مسی راهی اوت شد. آنسو فاتی نیز در سمت راست نتوانست آزار چندانی به دفاع والنسیا وارد کند و تنها یک شوت خطرناک روانه دروازه کرد.

 

مسی اما یازده بار اقدام به شوتزنی کرد که البته هیچکدام راهی به دروازه پیدا نکردند. از این حیث او با آمار سال 2017 خود در بازی با دپورتیوو در نوکمپ برابری کرد. او در آن بازی هم یازده بار شوتزنی کرد ولی نتوانست گلی به ثمر برساند که بدترین آمار مسی در یک بازی است. غیر از این دو بازی هرگز سابقه نداشته که مسی در یک مسابقه یازده بار شوتزنی کند و هیچ گلی به ثمر نرساند.

از 15 شوت بارسا یازده تا را مسی روانه دروازه والنسیا کرد، دو تا را آنسو فاتی، یکی را دی یونگ و یکی هم متعلق به ایوان راکیتیچ بود.

دیدگاه‌ها