کد خبر : 1664418 | 06 بهمن 1398 ساعت 14:47 | 54.2K بازدید | 0 دیدگاه

حضور کاپیتان‌ها، غیبت خارجی‌ها

ترکیب تراکتور برای دیدار با پرسپولیس

ترکیب تیم تراکتور برای دیدار با پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر مشخص شد.

ترکیب تراکتور برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"،‌ تراکتور امروز در حساس‌ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر میهمان پرسپولیس است. برای این مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز ساکت الهامی 11 مرد منتخب خود را انتخاب کرده است. سرخ‌پوشان تبریزی امروز با سیستم 1-3-2-4 به میدان خواهند رفت که بر این اساس رشید مظاهری دروازه‌بان تراکتور خواهد بود. در مرکز خط دفاع ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده بازی می‌کنند. در سمت راست خط دفاعی سرمربی تراکتور با وجود جذب میلاد فخرالدینی بازهم از مهدی تیکدری استفاده کرده که در پست غیرتخصصی‌اش به میدان برود و میثم تیموری نیز دفاع چپ تراکتور خواهد بود.


در خط هافبک اکبر ایمانی و رضا اسدی دو هافبک تدافعی تراکتوری‌ها خواهند بود. با این وجود احسان حاج صفی هم در ترکیب اصلی قرار دارد و الهامی ترجیح داده از این ستاره تیمش در پست وینگر چپ بهره ببرد. اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو کاپیتان تراکتور هم در ترکیب اصلی هستند. دژاگه وینگر راست توپ می‌زند و شجاعی هم در مرکز زمین بازی‌گردان سرخ‌پوشان است.


با نظر سرمربی تراکتور ساسان انصاری نیز در نوک خط حمله به میدان می‌رود و مهاجم هدف تراکتور است.


نکته قابل توجه در ترکیب تراکتور غیبت میمبلا و حمزاوی دو بازیکن خارجی است که روی نیمکت هستند. همچنین 3 کاپیتان این تیم نیز در ترکیب اصلی قرار دارند.

 


ترکیب تراکتور برای دیدار با پرسپولیس:  


رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و ساسان انصاری.

 

 

1472716

دیدگاه‌ها