کد خبر : 1664427 | 06 بهمن 1398 ساعت 15:16 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

مایکل اوون:

بازیکنان بعد از آمدن به یونایتد پسرفت می‌کنند

مایکل اوون، ستاره سابق منچستریونایتد، از عملکرد ساختاری این تیم در نقل و انتقالات انتقاد کرد.

بازیکنان بعد از آمدن به یونایتد پسرفت می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ طی سال های گذشته پول زیادی را در بازار نقل و انتقالات خرج کرده اند‌ اما نتوانسته اند از این موضوع خیلی به سود خود استفاده کنند. الکسیس سانچز و روملو لوکاکو دو نمونه از این خریدهایی هستند که بعد از آمدن به اولدترافورد نشانی از ستاره های گذشته نداشته اند و بعد از آن نیز در همین تابستان راهی اینتر شدند.حالا پل پوگبا نیز در آستانه چنین اتفاقی قرار گرفته است.

 

ستاره سابق شیاطین سرخ اما معتقد است که آن ها باید درباره این مسئله تفکر کنند. مایکل اوون در این باره گفت: " من فکر می کنم که بازیکنان بعد از آمدن به اینجا پسرفت می کنند. این موضوع بسیار نگران کننده است. الکسیس قبل از آمدن به یونایتد حدود دو سه فصل یکی از بهترین های لیگ برتر بود اما بعد از آمدن به یونایتد چه اتفاقی برای او رخ داد. "

 

 

1442264

 

 

اوون در ادامه گفت:" طی سال های اخیر چنین اتفاقی برای بازیکن های زیادی رخ داده و کم تر می توانیم بازیکنی را مثال بزنیم که به یونایتد آمده باشد و به بازیکن بهتری تبدیل شود. همه یا در همان سطح مانده اند ویا پسرفت می کنند. وقتی از دی ماریا و امثال آن به عنوان یک خرید بد یاد می شود این موضوع اتفاقی نیست و باید راه حلی برای آن پیدا شود."

دیدگاه‌ها