کد خبر : 1664436 | 06 بهمن 1398 ساعت 15:43 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماروتا تایید کرد؛ اینتر در آستانه توافق با تاتنهام

جوزپ ماروتا، مدیر اینتر، مدعی شد که کریستین اریکسن در آستانه انتقال به این باشگاه قرار دارد.

ماروتا تایید کرد؛ اینتر در آستانه توافق با تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه از قرارداد کریستین اریکسن با تاتنهام باقی مانده و او در تاریخ ۳۰ ژوئن بازیکن آزاد خواهد بود. همچنین طی روزهای اخیر شایعاتی درباره حضور اریکسن در اینتر به گوش رسیده و بر اساس گزارشات به نظر می رسد که این دانمارکی با مبلغ ۲۰ میلیون یورو راهی نراتزوری خواهد شد. از طرف دیگر گفته می شود که اریکسن روز دوشنبه یا سه شنبه در تست پزشکی شرکت خواهد کرد.

 

حالا اما جوزپ ماروتا در جدیدترین اظهار نظر خود درباره این انتقال صحبت کرده است. مدیر اینتر در این باره گفت: " ما چیزی را پنهان نمی کنیم. همه شما می دانید که مدتی است که با تاتنهام برای انتقال اریکسن در حال مذاکره هستیم. قرارداد وی در تاریخ 30 ژوئن منقضی می‌‌شود بنابراین تنها موردی که درباره آن بحث می کنیم برای همین شش ماه است. ما خوش بین هستیم و امیدواریم که هرچه سریع تر این توافق نهایی شود ، به خصوص این که پنجره نقل و انتقالات در روز جمعه بسته می شود

 

 

 

1466856

 

 

ماروتا در ادامه گفت: " بازیکن بسیار خوبی در آستانه انتقال به باشگاه قرار دارد. با این وجود بعد از آن نیز نقل و انتقالات را برای بازیکنان ورودی یا خروجی مورد ارزیابی قرار می دهیم. سایر ورودی های جدید تیم نیز بازیکنان بسیار خوبی هستند."

دیدگاه‌ها