کد خبر : 1664469 | 06 بهمن 1398 ساعت 16:44 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

شوالیه فسفری مرد خبرساز آزادی (عکس)

محمدرضا اکبریان در نیمه اول جدال حساس دو تیم تراکتور و پرسپولیس در متن جنجال ها قرار داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی با تک گل علی علیپور توانست نیمه اول دیدار مقابل تراکتور با برتری راهی رختکن شد که جنجال های جالبی چه روی نیمکت و سکوها و چه روی زمین شکل گرفته بود.

 

محمد رضا اکبریان، داور باتجربه این دیدار اما با مدیریت مناسب خود مانع از جنجالی تر شدن بازی و خروج آن از دستش شد و توانست فضا را برای ادامه بازی به سمت مناسبی پیش ببرد.

 

مهمترین جنجال بازی اما روی نیمکت شکل گرفت جایی که یحیی گل محمدی و ساکت الهامی برای دستیابی به هدف خود بارها اعتراض به داوری را در دستور کار قرار داده بودند. در این میان سهم یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس تذکر جدی و دریافت یک کارت زرد بود و در سمت نیمکت مقابل اما الهامی که به نتایج خوبی طی دیدارهای اخیر با سرخپوشان تبریزی دست یافته بود با توجه به تداوم اعتراضات که همراه با کوبیدن بطری آب و هل دادن داور چهارم بود، از سوی اکبریان اخراج شد.

 

دیدارهای چند فصل اخیر میان دو تیم پرسپولیس و تراکتور همواره با تنش های بزرگی همراه بوده و این مساله می تواند در ادامه نیز کار داور باتجربه ای همچون اکبریان را سخت کند و باید دید او به همراه تیمش چه شرایطی را طی دقایق باقیمانده پشت سر خواهد گذاشت.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها