کد خبر : 1664477 | 06 بهمن 1398 ساعت 17:18 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیکدری گل امیری را با تاخیر انداخت

مهدی تیکدری که در نیمه اول مانع از گلزنی امیری شده بود، در نیمه دوم دوئل با امیری را باخت تا هافبک چپ پای پرسپولیس دوباره گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری ستاره تیم پرسپولیس در بازی با تراکتور بوده است. او در نیمه نخست یک پاس تماشایی برای علی علیپور ارسال کرد که منجر به گل اول سرخپوشان شد و چند دقیقه بعد نیز روی سانتر مهدی ترابی، فرصت گلزنی داشت اما حضور به موقع مهدی تیکدری مانع از این گل شد.

 

اما در دقیقه 53 وحید امیری که به عنوان هافبک چپ بازی می‌کرد، توپ ربایی فوق العاده ای را انجام داد و وارد محوطه جریمه شد. تیکدری که در این صحنه توپ را از دست داده و جا مانده بود، در ادامه نیز نتوانست امیری را متوقف کند. امیری ابتدا خانزاده را دریبل کرد و سپس اکبر ایمانی و میثم تیموری را فریب داد و با یک ضربه آرام و دقیق، نمایش بسیار خوبش را با گلی زیبا همراه کرد.

 

1472779

 

امیری که در بازی جام حذفی با ماشین سازی هم گل زده بود، بار دیگر موفق شد دروازه تیم تبریزی را باز کند. این در حالی است که ستاره شماره 19 سرخ هادر لیگ شانزدهم نیز به تراکتور گل زده بود.

 

امیری در این بازی با دوندگی بالای خود، یکی از بهترین بازیکنان تیم پرسپولیس بود و با این نمایش، کار را برای دیگر هافبک های پرسپولیس سخت کرد.

دیدگاه‌ها