کد خبر : 1664524 | 06 بهمن 1398 ساعت 18:30 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

دی ماریا:

پی اس جی آخرین تیم اروپایی من خواهد بود

هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کرد که فوتبالش را در اروپا با پیراهن پی اس جی تمام کند.

پی اس جی آخرین تیم اروپایی من خواهد بود

به گزارش"ورزش سه"، آنخل دی ماریا یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار پاری سن ژرمن از زمان مربیگری توماس توخل بوده است. او در زمان حضور اونای امری نیز بازیکن تاثیرگذار پاریسی ها بود و تا پایان فصل با پاری سن ژرمن قرارداد دارد.

 

 

1435488

 

 

دی ماریا درباره ماندن در این تیم گفت:« هنوز مذاکراتی با باشگاه درباره تمدید قراردادم نداشته‌ام. آرامش خود را حفظ می‌کنم و نهایت تمرکزم را روی فصل جاری گذاشته ‌ام. دلیلی ندارد که نگران باشم. امیدوارم که پاری سن ژرمن آخرین تیم اروپایی من باشد و بعد از آن به آرژانتین برگردم.

خوشبختانه در فصل جاری شرایط خوبی داریم و عملکرد درخشانی از خود نشان داده‌ایم و امیدوار هستیم که این بازی‌های خوب ادامه داشه باشد. من در یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنم و باید نشان دهم که شایستگی قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارم.»

 

دی ماریا درباره توماس توخل گفت:« بسیار خوشحالم که سرمربی تیم به من اعتماد دارد. او یکی از دلایل ماندن من در پاری سن  ژرمن بود. سال سختی را با اونای امری تجربه کردم اما توخل به من اعتماد کرد و همین باعث شد تا شرایط بهتر شود. او مثل مورینیو و آنچلوتی است و اعتمادی که به من داشت باعث شد تا به روزهای اوج برگردم.هدف اصلی ما در فصل جاری قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و امیدوار هستیم که به این هدف دست پیدا کنیم.»

 

 

1388440

دیدگاه‌ها