کد خبر : 1664567 | 06 بهمن 1398 ساعت 20:58 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: هازارد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ چلسی بود

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد تیمش به بازیکنان جدید نیاز دارد.

لمپارد: هازارد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ چلسی بود

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه به نظر می رسید با بخشیده شدن بخشی از محرومیت چلسی در بازار نقل و انتقالات این تیم در زمستان دست به خریدهای بزرگی خواهد زد، اما آبی های لندن تا به حال روند منفعلانه ای را طی کرده اند. فرانک لمپارد ضمن اهمیت جدایی ادن هازارد در تابستان، او را یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ باشگاه چلسی خطاب کرد.

 

1472867

 

فرانک لمپارد گفت: "واقعیت این است که ما در تابستان دوران محرومیت و مجازات را سپری می کردیم و اگرچه من نمی دانم این تصمیم درست بود یا غلط، اما به هر حال حق خرید بازیکن نداشتیم و این شرایط به تیم شما آسیب خواهد زد.

 

همچنین ما ادن هازارد، که قطعا یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ باشگاه چلسی بود را از دست دادیم. عملکردی که هازارد در این شش یا هفت سال گذشته برای این باشگاه چلسی داشت باعث شد او به چنین جایگاهی دست یابد.

 

فکر می کنم کار من این است که هر روز در زمین تمرین کنار بازیکنان کار کرده و تلاش کنم شرایط چلسی بهتر و رو به جلو باشد. بخش دیگر کار این است که چگونه با آوردن بازیکنان جدید پیشرفت کنیم و ما در تابستان این موقعیت را از دست دادیم. حالا ما در حال تلاش برای جذب بازیکنان جدید هستیم و برای رسیدن به چهار تیم برتر به این تغییر نیاز داریم."

دیدگاه‌ها