کد خبر : 1664600 | 06 بهمن 1398 ساعت 23:32 | 369.6K بازدید | 0 دیدگاه

سقوط مرگبار هلیکوپتر؛ جهان در سوگ کوبی

واکنش‌ها به مرگ غم‌انگیز کوبی برایانت

کوبی برایانت اسطوره‌ی بسکتبال آمریکا و جهان در سانحه‌ی سقوط هلیکوپتر جان خود را از دست داد.

واکنش‌ها به مرگ غم‌انگیز کوبی برایانت

 

به گزارش "ورزش سه"، خبر سقوط و درگذشت کوبی برایانت از ساعتی پیش جهان را در شوک فرو برده است. در این گزارش زنده به نقل واکنش چهره‌های مطرح جهان ورزش و دیگر سلبریتی‌ها به مرگ غم‌انگیز کوبی می‌پردازیم.

 

کوبی برایانت اسطوره‌ی 41 ساله‌ی NBA و بسکتبال جهان در حالی که به همراه دخترش جیانا و هفت نفر دیگر با هلیکوپتر شخصی خود بر فراز کالاباساس پرواز می‌کرد دچار سانحه شد و سقوط کرد.  طبق گزارش‌های منتشر شده هیچکس از این سانحه جان سالم به در نبرد. مرگ هر 9 سرنشین این هلیکوپتر تایید شده است.

دلایل سقوط هلیکوپتر در حال بررسی است و هنوز علت وقوع این حادثه‌ی غم‌انگیز مشخص نشده است.

 

 

 

 

 

 

1473377

جیدون سانچو توییت کرده: یکی از بزرگترین کسانی که در طول تاریخ بازی بسکتبال را با حضورش برکت داد. یک رهبر. یک پدر. یک الگو! من هرگز با تو ملاقات نکردم اما به تو و اصول تو احترام می‌گذاشتم.
ذهنیت مامبا - "این تلاشی مداوم است که سعی کنید امروز بهتر از دیروز باشید."

روحت قرین رحمت کوبی. روحت قرین رحمت جی‌جی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1473375

 

مدیر اجرایی NBA، آدام سیلور در رابطه با درگذشت کوبی برایان بیانیه زیر را منتشر کرد: "خانواده NBA به دلیل درگذشت تراژیک کوبی برایانت و دخترش، جیانا به شدت متاثر است."
کوبی در طول ۲۰ فصل نشان داد وقتی هوش سرشار با عشق به پیروزی ترکیب می‌شود، چه اتفاقی خواهد افتاد. او یکی از بازیکنان بی‌نظیر تاریخ بازی ما با افتخارات افسانه‌ای بود: ۵ قهرمانی NBA، جایزه ارزشمندترین بازیکن ان‌بی‌ای، ۱۸ بار حضور در تیم منتخب ستارگان NBA و ۲ مدال طلای المپیک. اما او بیش از هر چیز به خاطر تاثیرگذاری فوق‌العاده روی مردم دنیا در یادها خواهد ماند که به آن‌ها می‌گفت بسکتبال را انتخاب کنند و با تمام توان به رقابت بپردازند. او با جادویی که در اختیار داشت بسیار بخشنده بود و خودش را ماموری می‌دید که توانایی‌هایش را با نسل بعدی بازیکنان به اشتراک بگذارد و همچنین خیلی از اینکه عشقش به بسکتبال را به دخترش، جیانا منتقل کند لذت می‌برد. "مراتب همدردی و تسلیت خود را به همسرش ونسا، خانواده‌اش، لیکرز و تمام جامعه ورزشی دنیا تقدیم می‌کنیم"

 

 

 

 

 

 

 

 

1473373

 

دیوید بکهام در اینستاگرام خود نوشت: ‎ساعت‌ها طول کشید تا بالاخره تصمیم بگیرم چه چیزی بنویسم و هنوز کلماتم برای توصیف حسم در مورد از دست دادن تراژیک کوبی کافی نیست. او یک ورزشکار، شوهر، پدر و دوست فوق‌العاده بود. نوشتن این کلمات به اندازه کافی مشکل است اما اینکه ما یک انسان خارق‌العاده را به همراه دختر باهوشش، جیانا از دست دادیم، قلب را به درد می‌آورد. تعهدی که کوبی به ورزش داشت، انگیزه‌بخش بود. او از میان درد و رنج عبور می‌کرد تا بازی را تمام کند و فقط خودش می‌توانست به من انگیزه بدهد تا بهتر شوم. گاهی فقط برای اینکه ساعت مسابقه به ۲ دقیقه آخر برسد به استادیوم می‌رفتم. می‌دانستم که در آن لحظه اتفاق خاصی رخ می‌دهد. کوبی همیشه در مورد ونسا و دخترانش صحبت می‌کرد و اینکه چقدر به آن‌ها افتخار می‌کند. خانواده و بسکتبال دو عشق کوبی بودند. او تصمیم گرفته بود تا روحیه‌بخش نسل بعدی دختران و پسران عاشق بسکتبال باشد. میراث او زنده است. مراتب همدردی خانواده خود را به ونسا و دخترانش، به خانواده بسکتبالی کوبی و البته همه خانواده‌هایی که دیروز با او به شکل تراژیکی درگذشتند، تقدیم می‌کنم...

 

 

 

 

 

 

 

 

1473374

کوین دی‌بروین در توییتر خود نوشت: عجب الگویی این مرد برای همکاران حرفه‌ای‌اش ثبت کرده. اینکه چگونه خود را وقف ورزش، خانواده و زندگی‌تان بکنید. روحش قرین رحمت.

 

 

 

 

 

 

 

1473345

بازیکنان رئال مادرید در تمرین امروز خود به یاد کوبی برایانت یک دقیقه سکوت کردند. سرخیو راموس نیز با پوشیدن پیراهن شماره 10 کوبی به او ادای احترام کرد.

 

 

 

 

 

 

1473353

گل با انتشار کاریکاتوری از عمر مومنی که در آن همه‌ی فوتبالیست‌های نامی جهان لباس شماره 24 کوبی در لیکرز را به تن دارند نوشته فوتبال برایانت را به خاطر خواهد سپرد.

 

 

 

 

 

1473352

نواک جوکوویچ هم نوشته: قلب من امروز به راستی سوگوار این اخبار است. کوبی یک استاد و دوست فوق‌العاده برای من بود. تو و دخترت تا ابد در قلب‌های ما خواهید بود. هیچ کلامی نمی‌تواند همدردی عمیق من با خانواده‌ی برایانت و دیگرانی که در این تراژدی سوگوار شدند را بیان کند. روحت قرین رحمت دوست من.

 

 

 

 

 

 

 

1473347

نادال در توییتر خود نوشته: امروز صبح با خبر وحشتناک مرگ تراژیک یکی از بزرگترین ورزشکاران جهان از خواب برخاستم. کوبی برایانت، دخترش جیانا و دیگر مسافران. همدردی و تسلیت من نثار همسر و خانواده‌اش. شوکه شده‌ام.

 

 

 

 

 

1473348

رافائل نادال در مصاحبه پس از بازی امروز خود کلاه لیکرز را به احترام و یاد کوبی بر سر گذاشته بود.

 

 

 

 

 

1473344

دیدیه دروگبا در توییتی نوشت: خیلی دردناک است. افکار و تسلیت و همدردی من نثار خانواده‌ی تو کوبی برایانت. ممنون به خاطر همه‌ی توصیه‌ها و داستان‌هایی که با هم قسمت کردیم. مرد تو یه قهرمان واقعی هستی و یک مرد بزرگ. امیدوارم تو و دختر دوست‌داشتنی‌ات در بهشت آرام بگیرید.

 

 

 

 

 

14733431473351

147334614733501473349

ایی‌نیوز با انتشار پنح عکس در سنین مختلف از جیانا در کنار پدرش در زمین بسکتبال به این دو ادای احترام کرد و نوشت: اسطوره‌ها هرگز نمی‌میرند.

 

 

 

 

 

 

1473168

جی ویلیامز بسکتبالیست آمریکایی در سوگ کوبی صحبت‌های پر احساس و بغض‌آلودی را ایراد کرد: یک چیز به شدت تعالی‌بخش در مورد او وجود داشت. او باعث می‌شد شما بخواهید در هر جنبه از زندگیتان بهتر شوید.

 

 

 

 

 

 

1473167

- کارتونی در سال 2017 منتشر شده که در آن باز هم مرگ کوبی برایانت در سقوط هلیکوپتر پیشبینی شده و به نمایش درآمده.

 

 

 

 

 

1473152

مایک رستم‌پور بازیکن ایرانی-آمریکایی تیم ملی بسکتبال کشورمان نیز با انتشار خبر درگذشت کوبی در اینستاگرام خود نوشت: باورکردنی نیست.

 

 

 

 

 

 

1473151

 

اشکان دژاگه یکی از کاپیتان‌های تیم ملی فوتبال ایران در اینستاگرام خود با انتشار عکسی از کوبی برایانت و دخترش جیانا، این حادثه‌ی تلخ را تسلیت گفت.

 

 

 

 

 

 

 

1473119

بیانیه‌ی رسمی آدیداس درباره مرگ کوبی: قلب‌های خانواده‌ی آدیداس همراه خانواده‌ها، دوستان و همه‌ی کسانی است که از تراژدی امروز متاثر شده‌اند. کوبی یک اسطوره‌ی واقعی بود که فراتر از مرزهای بازی به دیگران الهام می‌بخشید. دلمان برایش به شدت تنگ می‌شود و جایش خالی خواهد بود. مامبا تا ابد.

 

 

 

 

 

 

 

1473076

نوستراداموس در توییتر! شخصی در سال 2012 در توییتر خود پیشبینی کرده که کوبی برایانت در سقوط هلیکوپتر جان خود را از دست خواهد داد. این توییت به شدت در حال دست به دست شدن است. صاحب این اکانت اکنون با سیلی از درخواست‌ها مواجه است که از او می‌خواهند راجع به موضوعات مختلف و مرگ دیگر افراد پیشبینی کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1473120

هواداران بیرون استپلز سنتر به یاد کوبی برایانت جمع شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1473107

کارملو آنتونی راجع به رابطه‌اش با کوبی سخن گفته: دوستی و رابطه‌ی ما از بسکتبال عمیق‌تر بود.

 

 

 

 

 

 

1473108

 

دوایت هاوارد بازیکن لیکرز در مصاحبه‌اش گفته بود که ما باید تا زنده هستیم قدر یکدیگر را بدانیم. 24 ساعت بعد کوبی درگذشت.

 

 

 

 

 

 

 

1473093

جک نیکلسون هنرپیشه‌ی افسانه‌ای هالیوود و هوادار پر و پا قرص و قدیمی لیکرز راجع به مرگ تاسف‌بار کوبی گفته: عکس‌العمل من هم تقریبا مثل بقیه مردم لس‌آنجلس است... جایی که حسابی مطمئن‌ بود ناگهان یک سوراخ بزرگ روی دیوار است!

 

 

 

 

 

 

1473094

مایک تایسون بوکسور قدیمی نوشته: همراه با جهان سوگواری می‌کنم. یک اسطوره‌ را از دست دادیم. حرفی نیست. به هم ریخته‌ام. روحتان قرین رحمت کوبی برایانت، جیانا و بقیه‌ی مسافران.

 

 

 

 

 

 

 

1473095

جیمی کیمل مجری مشهور نوشته: او محشر، کاریزماتیک و از سختکوش‌ترین ورزشکاران تاریخ بود، اما چیزی که مرا بیش از همه تحت تاثیر قرار می‌داد این بود که او چقدر عمیقا درگیر چهار دخترش است. برای آنها در این روز غم‌انگیز و شوکه‌کننده دعا کنید، ونسا، والدینش و خانواده‌ی همسفرانش. هرگز فراموشت نمی‌کنیم کوبی.

 

 

 

 

 

 

 

1473096

جان لجند نوشته من بسیار غنمگینم و خشکم زده. در استپلس اره‌نا جایی که کوبی خاطرات بسیاری را برای ما خلق کرده، آماده‌ی ادای احترام به مرد فوق‌العاده‌ی دیگری می‌شوند مه ما خیلی زود از دست دادیم. زندگی می‌تواند گاهی خیلی بی‌رحم و بی‌معنا باشد. به عزیزان خود پناه ببرید. دلمان برایت تنگ می‌شود کوبی.

 

 

 

 

 

 

 

1473087

آرون راجر نوشته: خیلی از ما داستان کوبی خودمان را داریم؛ یک لحظه‌ی الهام بخش، یک بازی، مسابقه یا داستانی از اخلاق کاری او که الهام‌بخش ما شده تا عمیق‌تر بگردیم، سخت‌تر کار کنیم، طولانی‌تر تمرین کنیم و یا در لحظه‌ی حیاتی به خودمان در سطحی دیگر اطمینان کنیم. این همان ذهنیت مامبا بود و ما همگی از تو بابت الهام‌بخشی سپاسگذاریم.

 

 

 

 

 

 

1473089

توییتر سن‌آنتونیو اسپرز نوشته که در آغاز بازی امروز 24 ثانیه نخستین را به یاد و احترام کوبی برایانت به همراه رپترز گرامی داشتیم.

بازیکنان این دو تیم در 24 ثانیه‌ی نخستین بازی و پس از پرتاپ توپ توسط داور، هیچ‌کدام بازی را آغاز نکردند.

 

 

 

 

 

 

1473090

ملت لیکرز نوشته: اسطوره‌ها آیند و روند اما کوبی برایانت تا ابد هست.

 

 

 

 

 

 

1473088

 

لری الدر فیلم صحنه‌ای را که بازیکن حریف توپ را به سمت صورت کوبی پرتاب می‌کند ولی در کمال تعجب کوبی از جایش تکان نمی‌خورد و پلک نمی‌زند را منتشر کرده و نوشته: روحت قرین رحمت کوبی.

قدرت ذهن مامبا در لحظه‌.

 

 

 

 

 

 

1473085

دی‌وید بسکتبالیست سابق آمریکایی تنها توییت کرده: نه خدایا خواهش می‌کنم نه!

 

 

 

 

 

 

 

 

1473083

اسکاتی پیپن بسکتبالیست سابق نوشته: خشکم زده. کلمات نمی‌توانند به توصیفش نزدیک شوند حتی. روزی فوق‌العاده غمبار و تراژیک.

 

 

 

 

 

 

 

1473082

مارکوس موریس راجع به مرگ کوبی گفته: "سوپرمن که قرار نیست بمیرد!"

 

 

 

 

 

 

 

1473079

یکی از طرفداران کوبی درباره‌ی او توییت کرده: این ترسناک است که کسی که در تمام زندگیت شکست‌ناپذیر به نظر می‌آمد، به اندازه‌ی بقیه‌ی ما فانی است.

 

 

 

 

 

 

1473075

کانیه وست نوشته: کوبی ما دوستت داریم برادر.

برای خانواده‌ات دعا می‌کنیم و قدردان زندگی که تو از سر گذراندی و الهام‌بخشی‌ تو هستیم.

 

 

 

 

 

 

1473080

دستیار مربی راکتز، برت گانینگ راجع به بازی کردن بازیکنانش در چنین روزی و با این وضع روحی گفته: خیلی از بچه‌های ما با کوبی روابط فوق‌العاده‌ای داشتند. اصلا نمی‌دانم چطور دارند بازی می‌کنند. مشخصه که ما یه بازی داشتیم که باید انجام می‌شد و اونها دارند کار محشری می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

1473081

جاناتان فیگن خبرنگار هیوستون راکتز در توضیح حال بازیکنان NBA که مجبور به بازی شده‌اند توییت کرده: بازیکنان حرفه‌ای عمل می‌کنند. آنها می‌دانند چطور باید بازی کنند و حسابی دارند بازی می‌کنند. از جهات زیادی این تحسین‌برانگیز است که می‌توانند. اما احساسی در کار نیست. آنها تهی هستند.

 

 

 

 

 

 

1473084

دیدی از همگان خواسته تا برای ونسا همسر کوبی و خانواده‌ی برایانت دعا کنند.

 

 

 

 

 

 

 

1473078

در بازی رپترز و اسپرز پس از انداختن توپ بازی، در 24 ثانیه‌ی اول هیچکدام از بازیکنان حاضر به بازی نشدند. ثانیه‌هایی که شاید در تاریخ NBA دیگر هرگز تکرار نشوند.

موج غم و سوگواری خانواده‌ی بسکتبال آمریکا را در بر گرفته.

 

 

 

 

 

1473077

بازیکنان NBA در سوگ کوبی برایانت هیچ‌کدام حال و روز خوشی ندارند و این صحنه‌ای است که در تمام بازی‌ها تکرار شده. عجیب است که NBA تصمیم به لغو بازی‌ها نگرفته.

 

 

 

 

 

 

1473065

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم بسکتبال کشورمان در اینستاگرام خود نوشته: ممنون به خاطر تمام چیزهایی که به بازی بسکتبال بخشیدی. روحت قرین رحمت.

 

 

 

 

 

 

 

1473066

مالک باشگاه ماوریکس، مارک کیوبان اعلام کرده که به یادبود کوبی برایانت دیگر هیچ بازیکنی در تیم ماوریکس هرگز پیراهن شماره 24 را نخواهد پوشید.

 

 

 

 

 

 

1473072

چدویک بوسمن بازیگر نقش بلک پنتر نوشته: قلبم شکسته. شوکه‌ام. همسر، پدر، استراتژیست، فیلسوف-شاعر، مبارز-ورزشکار، فیلمساز... تمرکزت هوش‌ربا بود کوبی. عشق من نثار تو و خانواده‌ات.

 

 

 

 

 

 

 

1473069

مجیک جانسون نوشته: ملت لیکرز، بازی بسکتبال و شهر ما، هرگز بدون کوبی مانند قبل نخواهند بود. کوکی و من برای ونسا، دختران زیبایش ناتالیا، بیانکا و کاپری، همچنین پدر و مادرش جو و پم و خواهرانش دعا می‌کنیم. ما همیشه برای حمایت از خانواده‌ی برایانت حاضر خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

 

1473070

لوییس همیلتون قهرمان شش باره‌ی جهان فرمول یک نوشته: از شنیدن اینکه یکی از برترین‌هایمان را از دست دادیم غمگینم. کوبی برایانت یکی از بزرگترین و برترین ورزشکاران و الهام‌بخش بسیاری از جمله خود من بود. من عمیقا برای خانواده‌اش و مردم سرتاسر دنیا که از او الگو می‌گرفتند غمگینم. باشد که او و دخترش قرین رحمت شوند.

 

 

 

 

 

1473074

جاستین بیبر خواننده‌ی کانادایی از چهره‌هاییست که به مرگ کوبی واکنش نشان داده. او در توییتر خود نوشت: ممکن نیست. تو همیشه مرا دلگرم می‌کردی مامبا. چند تا از بهترین نقل‌قول‌ها را به من دادی که تا امروز به خاطرشان لبخند می‌زدیم. دوستت دارم مرد.

 

 

 

 

 

 

1473068

فرانچسکو توتی توییت کرده: افتخار می‌کنم که تو را می‌شناختم، قهرمان داخل و بیرون زمین. روحت قرین رحمت.

 

 

 

 

 

 

 

1473067

جرارد پیکه نوشته: روحت قرین رحمت مامبا.

 

 

 

 

1473064

سرخیو آگوئرو نوشته: عمیقا از مرگ کوبی برایانت غمگین شدم. روحش قرین رحمت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1473057

شکیل اونیل که دوستی نزدیکی با کوبی داشته ساعتی پیش در توییتی دیگر نوشته: کوبی بسیار بیشتر از یک ورزشکار بود، او مرد خانواده بود. این چیزی بود که بیشتر از هر چیزی در آن اشتراک داشتیم. من جوری فرزندان او را بغل می‌کردم که انگار بچه‌های خودم بودند و او جوری بچه‌های مرا در آغوش می‌کشید گویی فرزندان خودش بودند. دختر او جی‌جی با کوپکترین دختر من میارا در یک روز به دنیا آمده بود.

 

 

 

 

 

 

1473059

بیگ راسل نوشته: جنین و من کاملا از شنیدن خبر درگذشت یکی از آدم‌های محبوبم و یکی از بهترین ذهن‌های بسکتبال در تاریخ این بازی، شوکه شده‌ایم. دل‌ها و دعاهایمان نثار ونسا و دخترها. کوبی برایانت تو بزرگترین طرفدار من بودی ولی من بزرگترین طرفدار تو بودم. روحت قرین رحمت مامبا.

 

 

 

 

 

 

 

1473056

رحیم استرلینگ نوشته: آرام بخواب اسطوره.

 

 

 

 

 

 

 

1473058

اکانت رسمی NBA

 

 

 

 

 

 

1473062

یارا شهیدی هنرپیشه‌ی ایرانی آمریکایی نوشته: این لحظات آنقدر سورئال هستند که واقعی به نظر نمی‌رسند و هیچ نمی‌دانم که چه بگویم. من بسیار سپاسگذارم که توانستم شاهد تاثیرگذاری او باشم. چه بسیار انسان‌هایی که او در زمین بازی یا بیرونش یاری داد و بالا کشید. قلبم برای هر کسی که در سانحه بود شکسته و ما دعاها و عشقمان را نثار خانواده‌هایشان می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

1473061

لاندو نوریس راننده‌ی بریتانیایی فرمول یک در اینستاگرام خود نوشته: روح کوبی و دخترش قرین رحمت. همدردی من نثار خانواده‌ی او و دیگر جانباختگان.

 

 

 

 

 

 

1473052

گسول بسکتبالیست نامی نوشته: فراتر از ویرانم... برادر بزرگترم... نمی‌توانم، نمی‌توانم این را باور کنم.

 

 

 

 

 

 

 

1473035

پائولو دیبالا نوشته: ورزش سوگوار مرگ یکی از بزرگترین اسطوره‌های خویش است. کوبی برای همه الهام‌بخش بود. فکر من با خانواده و دوستان او و همه‌ی جانباختگان سانحه است.

 

 

 

 

 

 

1473032

شرکت نایکی با انتشار بیانیه‌ای مرگ دردناک کوبی را تسلیت گفته. در این بیانیه آمده: ما عمیق‌ترین همدردی‌های خود را نثار نزدیکان کوبی می‌کنیم، به خصوص خانواده و دوستان او. او یکی از بزرگترین ورزشکاران نسل خود بود و تاثیری بی‌اندازه روی جهان ورزش و جامعه‌ی بسکتبال گذاشت. او یکی از اعضای عزیز خانواده‌ی نایکی بود. دلمان حسابی برایت تنک می‌شود. مامبا تا ابد.

 

 

 

 

 

 

1473050

رونالدینیو نوشته: روحت قرین رحمت رفیقم.

 

 

 

 

 

 

 

1473041

لئو مسی گفته: کلمه‌ای ندارم... تمام عشق من نثار خانواده و دوستان کوبی. لذت بزرگی بود که تو را دیدم و اوقات خوشی را با هم گذراندیم. تو نابغه‌ای حقیقی بودی که کم مانندت پیدا می‌شد.

 

 

 

 

 

14730361473055

قلبم از شنیدن خبر درگذشت کوبی و دخترش جیانا شکسته. کوبی یک اسطوره‌ی واقعی و الهام‌بخش خیلی‌ها بود. همدردی و تسلیت من نثار خانواده و دوستان کوبی و همه کسانی که در این حادثه جان باختند. روحت قرین رحمت اسطوره.

 

 

 

 

 

 

 

1473037

ویرژیل فن‌دایک توییت کرده: لال و دلشکسته. همه در این اوقات وحشتناک به فکر خانواده‌ی برایانت هستیم. مامبا تا ابد.

 

 

 

 

 

 

 

14730381473042

تیری آنری نوشته: خبر درگذشت کوبی و دخترش جیانا و دیگرانی که در آن تصادف هلیکوپتر بودند واقعا مرا ویران کرد. تمام افکار و همدردیم نثار خانواده‌ی او و دیگر قربانیان سانحه.

 

 

 

 

 

 

1473051

نیمار که گل امشبش را به کوبی تقدیم کرده بود نوشته: روز غم‌انگیزی برای ما در ورزش است، برای ما طرفداران و مخصوصا خانواده و دوستان کوبی. اسطوره‌ای با دستان تو خلق شد، کوبی ممنون به خاطر تعالی بخشیدن به ورزش... باشد که خداوند به قلب خانواده و دوستانت آرامش ببخشد.

 

 

 

 

 

 

1473054

کیلیان امباپه نوشته: روحت قرین رحمت اسطوره.

 

 

 

 

 

 

 

147303314730301473031

جاش هارت بسکتبالیست NBA  با نوشتن این جملات روی کفش‌هایش به کوبی برایانت ادای احترام کرده: بزرگتر از زندگی. اسطوره‌ها ابدی هستند.

 

 

 

 

 

 

1473039

جینی واینالدوم نوشته از شنیدن خبر دلشکسته است و برای خانواده‌ و دوستان کوبی دعا می‌کند.

 

 

 

 

 

 

1473053

رابرت لواندوفسکی هم مرگ کوبی را تسلیت گفته.

 

 

 

 

 

 

 

 

1473021

اکانت تاک اسپورت با انتشار عکسی از جیانا و کوبی نوشته: عزیزانتان را تنگ‌ در آغوش بگیرید.

 

 

 

 

 

 

1473026

هواپیمای تیم لیکرز چند ساعت پس از سقوط و درگذشت کوبی برایانت اسطوره‌ی این باشگاه در لس‌آنجلس به زمین نشست و فیلمی از بازیکنان این تیم منتشر شده لحظات تلخ و پراشکی را سپری می‌کنند و هر یک با در آغوش گرفتن دیگری سعی در دلداری دادن به هم‌تیمی خود دارد.

 

 

 

 

 

 

1473024

تیم بسکتبال واریرز با انتشار بیانیه‌ای مرگ کوبی برایانت را تسلیت گفت.

 

 

 

 

 

 

1473006

باراک اوباما رییس جمهور پیشین آمریکا نیز از طرف خود و همسرش میشل اوباما ضمن تسلیت درگذشت کوبی برایانت و همدردی با خانواده‌ی وی نوشت که مرگ جیانا برای کسانی که فرزندی دارند بیشتر موجب دلشکستگی است.

 

 

 

 

 

 

1473027

توییتر باشگاه بارسلونا نیز نوشت که از شنیدن این خبر شوکه شده‌اند و ضمن تسلیت به خانواده‌ی کوبی آرزو کرد روحش قرین رحمت باشد.

 

 

 

 

 

 

1473025

باشگاه آث میلان نیز مرگ کوبی را تسلیت گفته و نوشته: ما هیچ کلمه‌ای نداریم که با آن ابراز کنیم چقدر از شنیدن خبر درگذشت ناراحت‌کننده‌ی کوبی برایانت شوکه‌ایم، یکی از بزرگترین ورزشکاران تاریخ و از طرفداران روسونری.

آث میلان با خانواده‌ی برایانت و دیگر جانباختگان حادثه اعلام همدردی کرده.

 

 

 

 

 

1473020

آرتورو ویدال توییت کرد: روحت قرین رحمت مامبا.

 

 

 

 

 

 

1473019

باشگاه چلسی نیز کوبی را یک اسطوره‌ی حقیقی نامید و آرزو کرد که روحش قرین رحمت باشد.

 

 

 

 

 

1473018

باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای رسمی مرگ دردناک کوبی برایانت را تسلیت گفت.

 

 

 

 

 

1473008

1473011

 

شکیل اونیل دیگر بازیکن اسطوره‌ای NBA که رابطه‌ی نزدیکی با کوبی داشت با انتشار عکس‌های از خودش در کنار کوبی نوشته: هیچ کلمه‌ای برای بیان دردی که بابت تراژدی از دست دادن برادرزاده‌ام جینا و برادرم کوبی با آن دست و پنجه نرم می‌کنم، وجود ندارد. دوستتان دارم و دلتنگتان خواهیم بود. تسلیت و همدردی من نثار خانواده‌ی برایانت و خانواده‌ی دیگر مسافران این پرواز. حالم بده.

 

 

 

 

 

1473007

1473009

 

کریم عبدالجبار بسکتبالیست اسطوره‌ای و فراموش نشدنی NBA و تیم لیکرز با انتشار فیلمی مرگ کوبی را تسلیت گفته. او نوشته: بیشتر مردم کوبی را به عنوان ورزشکار فوق‌العاده‌ای به یاد خواهند آورد که برای یک نسل کامل از بازیکنان بسکتبال الهام‌بخش بود. اما من همواره او را به عنوان مردی به یاد می‌آوردم که بسیار بیشتر از یک ورزشکار بود.

 

 

 

 

 

1473003

گری لینه‌کر نوشته: اوه نه. چقدر وحشتناک. یکی از بزرگترین ورزشکاران دوران ما. واقعن تراژیک. روحش قرین رحمت.

 

 

 

 

 

1472997

توییتر باشگاه تاتنهام نوشته از شنیدن خبر درگذشت کوبی شوکه و غم‌زده هستند و با خانواده‌ی برایانت و دیگر درگذشتگان این حادثه ابراز همدردی کرده‌اند.

 

 

 

 

 

1473004

کارلوس ساینز راننده‌ی فرمول یک نوشته: یک اسطوره‌ی حقیقی امروز ما رو ترک کرد. روحت قرین رحمت کوبی.

 

 

 

 

 

1472998

گرت بیل توییت کرده: الهام‌بخش خیلی‌ها...

 

 

 

 

 

1473000

مارکوس راشفورد نوشته: یک الهام‌بخش واقعی در صنعت ورزش. روحت قرین رحمت اسطوره.

 

 

 

 

 

1473002

موسی سیسوکو نوشته: در آرامش بخوابی مامبای سیاه. و 4 فرد دیگری که در همراه تو بودند.

 

 

 

 

 

1472996

ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری خود با تسلیت گفتن مرگ کوبی گفته او الگو و سرمشق خوبی در بسکتبال و دیگر ورزش‌ها بود.

 

 

 

 

 

1473001

باشگاه لیورپول هم مرگ کوبی را تسلیت گفته و از او به عنوان یک اسطوره و الگوی واقعی یاد کرده.

 

 

 

 

 

1472999

بی‌بی‌سی اسپورت گزارش داده که مردم در اطراف بنای یادبود کوبی برایانت در لس‌آنجلس جمع شده و با دسته‌های گل به او ادای احترام می‌کنند.

 

 

 

 

 

1472988

یکی از اکانت‌های هواداری NBA نوشته: ما با تماشای این مرد بزرگ شدیم. اولین بازیکنی بود که در بچگی راجع به او می‌دانستم. برای جامعه‌ی بسکتبال کارهای بسیاری کرد. باورم نمیشه. سخت در تلاشم تا این خبر را هضم کنم. ممنون برای همه چیز. روحت قرین رحمت.

 

 

 

 

 

1472987

واکنش اوستین ریورز به خبر درگذشت کوبی نیز مورد توجه قرار گرفته.

 

 

 

 

 

1472985

گریه‌ی تایسون چندلر یکی دیگر از بسکتبالیست‌های NBA پس از شنیدن خبر درگذشت کوبی شکار دوربین‌ها شده.

 

 

 

 

 

1472986

دنیس رادمن بسکتبالیست نوشته: از شنیدن درگذشت رفیقم کوبی برایانت ویران شدم. دعاهای من نثار همسرش ونسا و فرزندانش و خانواده‌ی لیکرز.

 

 

 

 

 

 

1472982

پیرس مورگان با انتشار فیلم کوبی و جیانا دخترش که در هفته‌های پیش به تماشای مسابقه‌ی بسکتبال رفته بودند، نوشته: هر دو امروز مردند. دل آدم را سخت می‌شکند.

 

 

 

 

 

1472984

نیمار گل خود را با نشان دادن عدد 24 که شماره‌ی پیراهن کوبی بود به او تقدیم کرد.

 

 

 

 

1472983

اکانت‌های زیادی به مرگ جیانا ماریا برایانت دختر 13 ساله‌ی کوبی که به همراه او در سقوط هلیکوپتر جان باخت پرداخته‌اند.

 

 

 

 

1472981

جیمز میلنر بازیکن لیورپول نوشته: خبر شوکه‌کننده‌ راجع به کوبی برایانت. یک اسطوره‌ی جهانی ورزش. روحت قرین رحمت.

 

 

 

 

 

1472970

مارک آنتونی خواننده‌ی معروف عکسی از خود در حال دست دادن با کوبی منتشر کرده و نوشته: وقتی با یک فرشته دست می‌دهی. در آرامش بخوابی برادر زیبای من. امید که عشق و آرامش خانواده‌ی تمام کسانی که در این سانحه بودند را در بر بگیرد. بسیار غمگینم.

 

 

 

 

1472971

الکس مورگان بازیکن و یکی از کاپیتان‌های تیم ملی آمریکا نوشته: قلبم از شنیدن خبر کوبی برایانت گرفته. دعاهایم در این زمان غیرقابل تصور همراه خانواده‌ی او.

 

 

 

 

 

1472969

بلیچر ریپورت نوشته که تیم‌های راکتس و ناگتس قبل از شروع بازی امشبشان در سوگ کوبی یک دقیقه سکوت کردند.

 

 

 

 

1472973

کوبی به همراه جیانا دختر بزرگش راهی تماشای مسابقه‌ی بسکتبال بود که دچار سانحه شد و سقوط کرد.

جیانا تنها 13 سال داشت.

 

 

 

 

1472974

مشخص شده که بزرگترین فرزند کوبی برایانت نیز در این سانحه به همراه او کشته شده است.

 

 

 

 

 

1472968

ایکر کاسیاس توییت کرده: سر به سرم نگذارید!! رنگم پریده!! همدردی و تسلیت من نثار خانواده، دوستان، جهان بسکتبال و ورزش. روحت قرین رحمت کوبی.

 

 

 

 

 

1472952

اکانت رسمی باشگاه پاری‌سن‌‌ژرمن نوشته: باشگاه عمیق‌ترین همدردی و تسلیت خود را  پس از درگذشت کوبی برایانت تقدیم خانواده و دوستان او، تیم لیکرز و خانواده‌ی NBA می‌کند. روحت قرین رحمت اسطوره.

 

 

 

 

 

1472954

تونی پارکر بسکتبالیست سابق نوشته: قلب من از شنیدن این خبر شکسته. تو یک اسطوره‌ و دوست حقیقی بودی. روحت قرین رحمت کوبی برایانت. دعاها و افکار من همراه همسر و فرزندانش.

 

 

 

 

 

1472961

توییتر باشگاه آاس م به نقل از جیم پالوتا مدیر و یکی از مالکان باشگاه نوشته: از طرف خودم، بازیکنان و کارکنان آاس رم، به سوگواری همراه با بقیه‌ی جهان ورزش در مرگ غم‌انگیز کوبی برایانت می‌پیوندیم. کوبی یک اسطوره‌ی حقیقی بود و اکنون افکار همه‌ی ما همراه خانواده‌ی او و خانواده‌ی تمام جانباختگان این پرواز است.

 

 

 

1472963

مارتین لارنس نوشته: کلمه‌ای نمی‌یابم. قلبم، دعاهایم و همدردی و تسلیتم نثار خانواده‌ی برایانت.

 

 

 

 

 

1472964

SHOWTEK نوشته: راحت بخواب کوبی برایانت. جهان حسابی برایت دلتنگ خواهد شد. اسطوره‌ی حقیقی.

 

 

 

 

 

1472956

امروز یکی از بزرگترین‌های تاریخ را از دست دادیم. کوبی برایانت روحت قرین رحمت.

 

 

 

 

14729571472950

14729511472953

1472955

 فوتی هیومر با انتشار عکس‌هایی از کوبی در کنار اسطوره‌های فوتبال نوشته: روحت قرین رحمت کوبی برایانت. یکی از اسطوره‌ای‌ترین ورزشکاران تاریخ.

 

 

دیدگاه‌ها