کد خبر : 1664607 | 07 بهمن 1398 ساعت 00:32 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبالی که به کاپیتان‌های تیم ملی توهین شود را تعطیل کنید؛

ذوالفقاری: ممبینی بجای ریاست، به فکر داوران باشد!

سرپرست تیم فوتبال تراکتور به شدت نسبت به داوری و اتفاقات بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد.

ذوالفقاری: ممبینی بجای ریاست، به فکر داوران باشد!

به گزارش "ورزش سه"، ایوب ذوالفقاری در خصوص اتفاقات بازی «پرسپولیس- تراکتور»، اظهار کرد: آقای ممبینی به‌جای توجه به انتخابات فدراسیون، فکری به حال داوران لیگ برتر کند.

 

او ادامه داد: داور کاملا بر اساس خواسته پرسپولیسی‌ها سوت زد؛ به طوری که با سوت‌های مکرر، سرعت بازی را می‌گرفت. کارت زرد در ثانیه ۳۵، چه معنایی دارد؟ با این همه کارت زرد نه تنها بازی امروز را از ما گرفتند؛ بلکه باعث محرومیت چند بازیکن ما از بازی‌های آتی شدند.

 

سرپرست تراکتور یادآور شد: ما در جلسه هماهنگی قبل از بازی در خصوص دوستی بین هواداران دو تیم و سالم‌سازی فضای ورزشگاه صحبت کرده و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ کرده بودیم؛ متاسفانه هواداران تیم حریف، به این برنامه‌ها توجه نکرده و شروع کننده فحاشی بودند. بنده از همین  تریبون به هواداران حریف اعلام می‌کنم که برادران من، فوتبال ارزش چنین فحاشی‌ها را نداشت.

 

ذوالفقاری تاکید کرد: متاسفانه هواداران تیم حریف به بازیکنان ما که اسطوره‌ی فوتبال ایران به شمار می‌روند، فحاشی کردند. فوتبالی که در آن به کاپیتان‌های تیم ملی فحاشی می‌شود را باید تعطیل کرد.

 

او یادآور شد: امروز هواداران حریف حرف‌هایی را به زبان آوردند که فوتبال ایران خجالت کشید. بارها با ناظر بازی و رئیس هیات فوتبال استان تهران صحبت کردم که گفتند به دلیل اینکه زبان ترکی آذربایجانی بلد نیستیم، نمی‌دانیم که تماشاگران پرسپولیس به زبان ترکی چه چیزی می‌گویند؟ کاش از این پس ناظر ترک زبان هم برای بازی‌های ما انتخاب کنند.

 

سرپرست تراکتور اضافه کرد: اوساگوآنا روی بازیکن ما مرتکب خطا شد، داور آوانتاژ داد ولی وقتی توپ به بازیکن ما رسید، داور بازی را نگه داشت! آقای الهامی به این صحنه اعتراض کرد که داور کارت قرمز نشان داد! مگر یک اعتراض جزئی کارت قرمز دارد؟ پس چرا سرمربی حریف را زمان اعتراض اخراج نکردید؟

 

ذوالفقاری عنوان کرد: امروز هواداران حریف و داور بازی فوتبال ایران را زیر سوال بردند.

دیدگاه‌ها