کد خبر : 1664609 | 07 بهمن 1398 ساعت 01:30 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

وایادولید 0-1 رئال مادرید: ضربه سر سه امتیازی ناچو

رئال مادرید با تک گل ناچو موفق شد در خانه رئال وایادولید به پیروزی 1-0 رسید.

وایادولید 0-1 رئال مادرید: ضربه سر سه امتیازی ناچو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان از شکست شب گذشته بارسلونا مقابل والنسیا استفاده کردند و با پیروزی مقابل وایادولید، فاصله شان در صدر جدول را به 3 امتیاز افزایش دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. پس از آن رئالی ها بودند ابتکار عمل را در دست گرفتند اما حملات این تیم هم به فرصت خطرناکی تبدیل نمی شد.

بازی با همین شرایط ادامه داشت و علی رغم اینکه بازیکنان رئال بیشتر صاحب توپ و میدان بودند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

1473048

 

نیمه دوم هم با حملات رئال آغاز شد و در دقیقه 51، روی پاس کاسمیرو، رودریگو صاحب موقعیت شد اما ضربه او را ماسیپ مهار کرد. چند دقیقه بعد نوبت فرلان مندی بود که با یک ارسال خوب، بنزما را صاحب موقعیت کرد اما این بار هم ماسیپ با یک واکنش به موقع دروازه تیمش را نجات داد.

برتری رئالی ها ادامه داشت و بعد از یکی دو موقعیت خوب دیگر، سرانجام در دقیقه 78 قفل دروازه وایادولید باز شد. روی ارسال تونی کروس به محوطه جریمه وایادولید بود که ناچو با یک ضربه سر چکشی کار را تمام کرد.

 

1472995

 

1473047

 

حملات رئال بعد از این گل هم ادامه داشت اما این تیم میزبان بود که می توانست در دقیقه 85 به گل تساوی برسد اما ضربه خواکین فرناندز به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 87 روی یک ضربه کرنر، گواردیولا دروازه رئال را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 1-0 رئال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها