کد خبر : 1664619 | 07 بهمن 1398 ساعت 08:25 | 61.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش زیدان به مرگ شوکه کننده کوبی برایانت

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش مقابل وایادولید از مرگ ناگهانی کوبی برایانت ابراز تأسف کرد.

واکنش زیدان به مرگ شوکه کننده کوبی برایانت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در آخرین دیدار هفته بیست و یکم لالیگا مهمان وایادولید بود و در نهایت موفق شد با گل مهم ناچو به پیروزی دست پیدا کند. تیم زین الدین زیدان با پیروزی برابر وایادولید ۴۶ امتیازیش شد و حالا بعد از ۱۰۰ روز دوباره به صدر جدول لالیگا بازگشت.

 

پس از پایان بازی زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

 

پیروزی مقابل وایادولید؟


سه امتیاز بسیار مهم و حیاتی به دست آوردیم نه بیشتر از آن. رقابت‌های زیادی باقی مانده اما با این وجود از این پیروزی خوشحال هستیم. بازی سختی بود اما در بخش تدافعی فوق العاده عمل کردیم. ما این برد را در یک ورزشگاه دشوار و البته برابر تیمی که به سختی امتیاز می دهد، به دست آوردیم. از این برد خوشحال هستیم.

 

صدرنشینی؟


هنوز ۱۷ دیدار تا پایان لالیگا مانده و اگر جام می خواهیم باید تا پایان به همین شکل بجنگیم. هنوز مسیری طولانی تا پایان رقابت های لالیگا باقی مانده است. بازی دشواری بود چرا که حریف به لحاظ بدنی کاملا آماده بود اما در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم.

 

1473092

 

گلزنی ناچو؟


قبل از صحنه گل به او تذکر دادم که در تیر اول قرار بگیرد. برای او و گلزنی اش خوشحال هستم چرا که ناچو یک بازیکن حرفه ای و محصول آکادمی رئال مادرید است. او حالا یک بار دیگر نشان داد که مدافعان هم می توانند گلزنی کنند.

 

مرگ شوکه کننده کوبی برایانت؟


فکر می کنم که این یک اتفاق تلخ و ناراحت کننده در جهان ورزش تلقی می شود. حالا تمام ذهن و قلب ما در کنار خانواده اش است. از نزدیک شناختی نسبت به او نداشتم ولی از این حادثه بسیار غمگین هستم.

دیدگاه‌ها