کد خبر : 1664622 | 07 بهمن 1398 ساعت 08:37 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

از هزاع بن زاید تا مکتوم بن راشید

دبل سیوهای رویایی حسینی در ACL

حضور در مهم ترین رقابت های باشگاهی قاره کهن برای مرد شماره یک استقلال خاطرات بسیار خوشی را ثبت کرده است.

دبل سیوهای رویایی حسینی در ACL

به گزارش "ورزش سه"، در بازی با الکویت در دور دوم پلی آف ACL2020 در کنار درخشش بازیکنانی همچون شیخ دیاباته و وریا غفوری که نقش مهمی در برد پرگل و روحیه ساز مقابل حریف کویتی ایفا کردند نباید به سادگی از نمایش درخشان مرد شماره یک استقلال هم به راحتی عبور کرد.


سیدحسین حسینی در دبی با آمادگی بسیار بالا که نشان از تمرینات پرفشار و مستمر این دروازه بان در یکی دو ماه گذشته به خصوص در روزهایی که تمرینات استقلال تعطیل بود، داشت اولین کلین شیت آسیایی خود را با چند سیو دیدنی به ثبت رسانده و امیدها برای داشتن یک دروازه بان سرپنجه در میان طرفداران استقلال را به اوج رساند.


اما در کنار این نمایش درخشان سیدحسین حسینی این بار هم خاطره شیرین دبل سیوهای به یادماندنی در آسیا را زنده کرد آن هم در همان کشوری که برای اولین بار این دروازه بان توانست نام خود را بر سر زبان ها انداخته و توجه صفحات مجازی ای اف سی را به خود جلب کند. دو فصل پیش در هزاع بن زاید مقابل العین حسینی در یک صحنه از یورش های مهاجمان میزبان دو بار پشت سر هم ضربات مارکوس برگ سوئدی را سیو کرد، صحنه ای که این دفعه مقابل الکویت تکرار شد.

 

1473098


رقیب کویتی که دوست نداشت با این شکست سنگین از آسیا وداع کند در دقایق پایانی نیمه دوم در حالی روی دروازه استقلال خیمه زده بود که حسینی همچون سدی محکم تمامی توپ ها را دفع کرده بود به خصوص در صحنه ای که با دو سیو پشت سر هم در کمتر از پنج ثانیه دوباره همه طرفداران استقلال را یاد خاطرات شیرین شب رویایی برابر العین در ورزشگاه هزاع بن زاید انداخت.


حالا با این آمادگی و روحیه بالا فرهاد مجیدی حساب خاصی روی دروازه بان شماره یک استقلال برای عبور سلامت از پیچ خطرناک الریان در دوحه قطر باز کرده است، جدالی که می تواند سکوی پرتاب استقلال و سیدحسین به مسیر خوشبختی باشد چون هم آنها را در گروهی نسبتا آسان قرار می هد هم باعث می شود تا با کمترین فشار ممکن خود را برای نیم فصل دوم و بازی های مهم پیش رو آماده کنند.

 

1472476

 

دیدگاه‌ها