کد خبر : 1664624 | 07 بهمن 1398 ساعت 09:04 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین آپدیت از برنامه های تاکتیکی الریان

آگیری با مثلث ویرانگر مقابل استقلال(عکس)

در فاصله یک روز تا بازی مرگ و زندگی در ACL آخرین آپدیت ها از برنامه های تاکتیکی رقیب قطری استقلال نشان می دهد این تیم با ترکیبی هجومی گام به میدان خواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، الریان بعد از یکی دو سال افت محسوس و خارج شدن از کورس مدعیان قهرمانی لیگ ستارگان یک بار دیگر با ورود آگیری اروگوئه ای توانست در قامت یک مدعی ظاهر شده و در حال حاضر با اتمام رقابت های هفته سیزدهم لیگ ستارگان بالاتر از السد در رده دوم به تعقیب الدحیل صدرنشین بپردازد.


سرمربی 54 ساله اروگوئه ای که برای دومین مقطع روی نیمکت رهبری الریان می نشیند برحسب این که خود در دوران پرافت و خیز فوتبالش در پست مهاجم رکوردهای زیادی خلق کرد این بار هم توانست افکارش به بازیکنان را تزریق و نمایشی تهاجمی از این تیم ارائه بدهد. آمار گلزنی بالای بازیکنان الریان در این فصل از لیگ ستارگان می تواند اثبات کننده این موضوع باشد.


در شرایطی که الریان فردا شب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه میزبان استقلال در پلی آف نهایی ACL2020 خواهد بود برخی رسانه های دوحه در آخرین گمانه زنی ها پیرامون برنامه های تاکتیکی این تیم از تصمیم دیگو آگیری برای بهره بردن از ترکیبی هجومی با چیدمان 3-3-4 خبر دادند و مدعی شدند او بنا دارد مقابل استقلال با پلنی متفاوت از بازی های لیگ ستارگان به میدان برود.

 

1473103


آگیری که بعد از باخت سنگین 4-2 مقابل الغرافه در آخرین بازی لیگ ستارگان با انتقادات زیادی روبرو شد حالا بنا دارد در مثلث ویرانگر تهاجمی خود از یوهان بولی ساحل عاجی در کنار الحرازی و یاسین براهیمی مراکشی کلیدی ترین مهره این فصل خط حمله الریانی ها بهره ببرد تا شب سختی را برای مدافعان استقلال رقم بزند. این مثلث ویرانگر قرار است توسط تاباتا کهنه کار و کاپیتان 39 ساله همین طور حاتم عبدالعزیز و مقصود المحمود در خط میانی حمایت شوند.

 

1473105

 

دیگو آگیری در دومین تجربه خود روی نیمکت الریان اصلا دوست ندارد حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست بدهد چون این تراژدی می تواند حکم اخراج او را صادر کند.


به این ترتیب سباستین سوریا مهاجم دو ملیتی و سرشناس الریانی ها نیمکت نشین خواهد بود تا در صورت لزوم در نیمه دوم وارد میدان شود. سوریا پابه سن گذاشته که گفته می شود در پایان فصل بازنشسته خواهد شد تا به عنوان سفیر قطر در جام جهانی 2022 همین طور یکی از اعضای کادر فنی الریان فعالیت کند از آن دست مهره هایی است که شناخت کاملی از تیم های ایرانی دارد و جانشینی مناسب روی نیمکت برای آگیری خواهد بود.

 

1473104

 

کلیدی ترین مهره های العین در میانه میدان و خط حمله این سه بازیکن هستند. مقصود المحمود در کنار حاتم عبدالعزیز ملی پوش که تا فصل قبل هم تیمی طارمی در الغرافه بود و یاسین براهیمی جنجالی ترین خرید تابستانی باشگاه از پورتو پرتغال.

دیدگاه‌ها