کد خبر : 1664639 | 07 بهمن 1398 ساعت 10:32 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

امتیاز روحیه‌بخش صادقی مقابل استاد(عکس)

سرمربی سایپا با کسب امتیاز در جدال خارج از خانه مقابل حریف پایین جدولی، با شرایط خوبی دور برگشت را آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید سایپا در دور رفت نتوانست نتایجی مشابه سال‌های قبل بگیرد، اما استمرار ابراهیم صادقی به بهره‌گیری از جوانان در کنار باتجربه‌ها، کاری کرد تا نفرات کم سن و سال‌تر تیمش هم اکنون در شرایط خوبی قرار داشته باشند و به بهترین فُرم خود برای نیم‌فصل دوم برسند.

 

ابراهیم صادقی که در هفته شانزدهم توانسته بود ذوب‌آهن را شکست دهد و تیمش را تا حدودی از منطقه سقوط بالاتر بکشد، این هفته نیز در تقابل حساس پایین جدولی‌ها مقابل گل‌گهر و مجید جلالی سرمربی سابق خود، اجازه نداد حریف سیرجانی در خانه‌اش به برد برسد و با گرفتن یک امتیاز، یک پله هم در جدول صعود کرد.

 

سرمربی نارنجی پوشان همانند ابتدای فصل، در نقل و انتقالات زمستانی هم ریخت و پاش زیادی انجام نداد و بازیکنانی که نقاط ضعف این تیم را برطرف می‌کردند، به خدمت گرفت تا وضعیت امتیازگیری‌شان را هم در کنار استفاده از جوانان بهتر کند که این دیدگاه او در دیدار با گل‌گهر سیرجان نتیجه‌بخش بود و او اجازه برتری به گل‌گهری که خریدهای گران قیمت‌تری داشت را نداد.

 

سایپا هفته آینده نیز دیدار حساس و خارج از خانه دیگری مقابل یک تیم پایین جدولی دیگر دارد، اما صادقی امیدوار است شاگردان‌اش برابر نساجی مازندران نیز همانند دیدار با گل‌گهر پُرتلاش و باانگیزه ظاهر شوند و با امتیاز و حتی برتری قائم‌شهر را ترک کنند.

 

1473124

 

1473125

دیدگاه‌ها