کد خبر : 1664640 | 07 بهمن 1398 ساعت 10:50 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدینیو و تشبیه مارتینلی به رونالدوی برزیلی

رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید از درخشش مارتینلی، پدیده برزیلی آرسنال هیجان‌زده است چرا که مارتینلی او را به یاد رونالدوی برزیلی می‌اندازد.

رونالدینیو و تشبیه مارتینلی به رونالدوی برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید از درخشش گابریل مارتینلی، پدیده جوان برزیلی باشگاه آرسنال بسیار خوشحال و هیجان‌زده است چرا که معتقد است بین بازی او و دیگر ستاره بزرگ فوتبال برزیل، رونالدوی برزیلی، شباهت‌های زیادی وجود دارد.

 

مارتینلی 18ساله در تابستان گذشته از تیم ایتوانو که در قعر جدول لیگ برزیل حضور داشت جدا شده و به آرسنال پیوست و روند درخشش بی‌نظیر او از همان زمان آغاز شد. مارتینلی در 21 بازی این فصل خود برای آرسنال 10 گل به ثمر رسانده تا یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های این تیم لقب بگیرد.

 

1473123

 

رونالدینیو درباره این پدیده هموطنش به روزنامه انگلیسی میرر گفت:" ما برزیلی‌ها به آینده او و شرایط فعلی‌اش خیلی علاقه داریم و درخشش او ما را هیجان‌زده کرده است. اینکه یک بازیکن 18ساله استعداد داشته باشد یک چیز است، و اینکه در 18سالگی تا حد او اعتماد به نفس داشته باشد یک چیز دیگر است".

 

اسطوره فوتبال برزیل در ادامه گفت:" مارتینلی من را یاد رونالدو در اولین فصلش در فوتبال اروپا می‌اندازد. زمانی که 30 گل به ثمر رساند و باعث شد همه این سوال را بپرسند که این پسربچه 18ساله برزیلی دیگر کیست؟ رونالدو همیشه دنبال بدست آوردن توپ بود، با بازیکنان حریف درگیر می‌شد و برایش اصلا مهم نبود که مقابل کدام تیم یا کدام بازیکن معروف بازی می‌کند. من این خصوصیت‌ها را در مارتینلی هم می‌بینم و برای همین است که می‌گویم او خیلی شبیه رونالدو است".

 

دیدگاه‌ها