کد خبر : 1664658 | 07 بهمن 1398 ساعت 11:40 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرواز اریکسن به میلان برای انجام تست‌های پزشکی

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند کریستن اریکسن ستاره دانمارکی تاتنهام امروز صبح با یک پرواز به میلان خواهد رفت تا در تست‌های پزشکی باشگاه اینترمیلان شرکت کند.

پرواز اریکسن به میلان برای انجام تست‌های پزشکی

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسانه‌های ایتالیایی، کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام امروز صبح با یک پرواز راهی شهر میلان شده و در فرودگاه این شهر فرود خواهد آمد تا بعد از آن در مقر باشگاه اینترمیلان در تستهای پزشکی این باشگاه شرکت کند. حضور او در اینتر بعد از توافق اینتر و تاتنهام برای جذب او با یک قرارداد 20 میلیون یورویی انجام می‌شود.

 

1473156

 

این هافبک دانمارکی که ماه آینده 28ساله خواهد شد جدیدترین مهره جذب شده به اینتر توسط آنتونیو کونته خواهد بود. دو ستاره دیگری که در فرصت نقل و انتقالاتی ژانویه راهی اینتر شده‌اند اشلی یانگ و ویکتور موزس هستند.

 

اریکسن امروز دوشنبه صبح با پروازی از لندن به میلان پرواز کرده و همین روز در کلینیک هومانیتاس حضور یافته و تست پزشکی خواهد داد. قرارداد اریکسن با اینتر احتمالا تا سال 2024 امضا خواهد شد و مبلغ آن 8 میلیون یورو به ازای هر فصل به علاوه پاداش‌ها خواهد بود.

 

1473155

 

اینتر از مدتی پیش بر سر قرارداد شخصی خود با اریکسن با او به توافق رسیده ولی تاتنهام در مذاکرات رسمی با اینتر از تقاضای 20 میلیون یورویی خود کوتاه نیامده بود.

 

اینتر اما امیدوار بود بتواند در مذاکرات این رقم را پایین‌تر بیاورد ولی در نهایت مجبور شد شرایط تاتنهام را پپذیرد. به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا در قرارداد تاتنهام با اینتر بندی وجود دارد که بر اساس آن اینتر متعهد شده که در ازای جذب اریکسن در آینده یک بازی دوستانه هم با تاتنهام انجام دهد.  

 

دیدگاه‌ها