کد خبر : 1664665 | 07 بهمن 1398 ساعت 12:20 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

غم و حیرت؛ فضای NBA بعد از خبرمرگ کوبی براینت

خبر مرگ تراژیک کوبی براینت اسطوره دنیای بسکتبال در میانه دیدار دو تیم سن‌آنتونیو اسپرز و تورنتو رپترز به بازیکنان دو تیم رسید و به موجی از حیرت و ناراحتی در میان آنها دامن زد.

غم و حیرت؛ فضای NBA بعد از خبرمرگ کوبی براینت

به گزارش "ورزش سه"، کوبی براینت، اسطوره دنیای بسکتبال دیشب در حادثه‌ای تراژیک و در جریان سقوط هلیکوپتر از دنیا رفت. خبر مرگ او در دنیای ورزش و به خصوص در لیگ NBA واکنش‌های گسترده‌ای برانگیخت.

 

1473165

 

 

در زمان انتشار این خبر دو تیم سن‌آنتویو اسپرز و تورنتو رپترز که هر دو در لیگ NBA حضور دارند در استادیوم AT&T مشغول دیدار بودند. با رسیدن این خبر به رختکن تیم تورنتو رپترز، در حالیکه بازی هنوز آغاز نشده بود رختکن این تیم غرق سکوت شد.

 

اما در سوی دیگر میدان، تیم سن‌آنتونیو اسپرز درهای رختکن خود را به روی خبرنگاران بست و حتی بعد از بازی سخنگوی باشگاه از اعلام نظر در مقابل خبرنگاران خودداری کرد.

 

برخی رسانه‌ها گزارش می‌دهند که از یکی از همسران بازیکنان دو تیم شنیده‌اند که می‌گفته امیدوار است بازیکنان دو تیم توان این را داشته باشند که بتوانند وارد زمین شده و بازی کنند.

 

1473164

 

در نهایت اما بازی آغاز شد چرا که به نظر می‌رسید زمان کافی برای لغو آن وجود نداشته است. در شروع بازی البته با اعلام بلندگوهای ورزشگاه بازیکنان دو تیم به یاد کوبی براینت یک دقیقه سکوت کردند. از قیافه‌های بازیکنان هر دو تیم می‌شد غم و حیرت را دید.

 

دیدگاه‌ها