کد خبر : 1664685 | 07 بهمن 1398 ساعت 12:31 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت موثر ملی‌پوش امید به ترکیب نارنجی(عکس)

هافبک ریزنقش سایپا مقابل گل‌گهر مثمر ثمر ظاهر شد و تک گل تساوی تیمش را زد.

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در حالی برای دومین بازی متوالی در دور برگشت شکستی متحمل نشد و یک امتیاز مهم در سیرجان مقابل گل‌گهر کسب کرد که در نیمه اول با یک گل شکست خورده بود، اما در ادامه گلزنی ملی پوش جوان امید نارنجی پوشان اجازه نداد آنها مقابل حریف پایین جدولی خود مغلوب شوند.

 

امیرحسین حسین‌زاده که در بازگشت از اردوی تیم ملی امید و بازی در مرحله انتخابی المپیک، نخستین بازی خود برای سایپا را مقابل گل‌گهر انجام می‌داد، حضور موثری در زمین داشت و با انتقال به پست وینگر چپ که در گذشته عملکرد بهتری در آنجا داشت، توانست یک گل هم به ثمر رساند.

 

1473202

 

این وینگر تکنیکی ۱۹ ساله در نیمه اول بارها با نفوذها و ارسال‌های خود از جناحین و ضربات شروع مجدد حملات خطرناکی برای سایپا به وجود آورد و حتی یکی از سانترهای او تبدیل به گل شد که داور آن را مردود اعلام کرد، اما در نیمه دوم حسین‌زاده خودش دست به کار شد و گلزنی کرد.

 

حسین‌زاده پرتاب اوت خالد شفیعی و پاس سلیمانی با ضربه سر را با بغل پای تک ضرب تبدیل به گل مساوی سایپا کرد تا به یک امتیاز برسند و حالا این ملی پوش امید امیدوار است هفته آینده نیز مقابل نساجی خوش بدرخشد و مثل دیدار رفت گلزنی کند و پاس گل بدهد.

 

1473203

دیدگاه‌ها