کد خبر : 1664689 | 07 بهمن 1398 ساعت 12:44 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

مس؛ تیمی که از همه بیشتر گل می زند

یکی از بازیهای جذاب هفته بیست و یکم لیگ یک بازی نیروی زمینی – مس رفسنجان بود که 5 گل داشت و سهم تیم مس رفسنجان 3 گل بود. و البته 3 امتیاز شیرین.

مس؛ تیمی که از همه بیشتر گل می زند 

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس رفسنجان با پیروزی دراین دیدار سخت و نفس گیر 42 امتیازی شد و با توجه به شکست گل ریحان 4 امتیاز از تیم دوم فاصله گرفت تا با دغدغه های کمتری بازیها را دنبال کند. نتیجه ای که مس رفسنجان در بازی با نیروی زمینی به دست آورد نتیجه ی عجیبی نیست به این خاطر که مس رفسنجان با 35 گل زده بهترین خط حمله بازی ها را در اختیار دارد و با ادامه این روند شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر خواهد داشت. تیم مس رفسنجان به خاطر همین روحیه تهاجمی دارای بیشترین برد در بازی ها هم هست. مس در 12 بازی از 21 دیداری که پشت سر گذاشته موفق به شکست حریفان شده است و این بدون شک برای تیمی که داعیه صعود به لیگ برتر دارد آمار خوبی است. نکته قابل تامل در مورد تیمی که محمد ربیعی ساخته توازن در حمله و دفاع است. تعداد گل زده این تیم تقربیا دو برابر گل های خورده است و این بدین معنی است تیمی که می خواهد به لیگ برتر صعود کند جدا از عملکرد خوب در خط حمله می بایست در خط دفاع هم خوب باشد. 

 

جالب اینکه میانگین کسب امتیاز از سوی تیم مس رفسنجان در هر بازی دو امتیاز است و با این شرایط 4 امتیاز از تیم دوم فاصله دارد. این تیم دیروز در شرایطی موفق به شکست تیم نیروی زمینی شد که گل برتری را در دقیقه 89 به ثمر رساند. روحیه مبارزه طلبی شاگردان محمد ربیعی تا پیش از سوت پایان بازی توسط داور نشان می دهد مس یک تیم امیدوار است که تا دقیقه 90 برای پیروزی می جنگد. آنچه که مسلم است بازی های لیگ یک در هفته 21 به پایان نمی رسد و 13 هفته دیگر به پایان بازی ها باقی مانده است. مس برای صعود به لیگ برتر باید در هفته های باقی مانده هم خوب باشد.

دیدگاه‌ها