کد خبر : 1664695 | 07 بهمن 1398 ساعت 13:00 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

زودترین تاریخ رژه قهرمانی لیورپول چه زمانی است؟

با وجود اینکه ممکن است لیورپول از روز 4 آوریل قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کند ولی احتمالا برای بالای سر بردن جام قهرمانی باید تا آخرین بازی خانگی‌اش مقابل چلسی منتظر بماند.

زودترین تاریخ رژه قهرمانی لیورپول چه زمانی است؟

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه بر اساس آمار و احتمالات ممکن است لیورپول از روز 4 آوریل و مدتها مانده به پایان رسمی فصل جاری لیگ برتر قهرمانی‌اش را قطعی کند ولی لیورپولی‌ها باید تا آخرین بازی خانگی‌شان در این فصل که در مقابل چلسی برگزار خواهد شد یعنی تا روز 9 مه منتظر بمانند تا بتوانند جام قهرمانی را بالای سر برده و در شهر لیورپول در کنار هواداران‌شان رژه قهرمانی داشته باشند.

 

1473218

 

لیورپولی‌ها با اقتدار به سمت اولین قهرمانی‌شان در 30 سال اخیر پیش می‌تازند و بر اساس گزارشها در انگلیس از هم‌اکنون برنامه‌هایی برای رژه افتخار در شهر لیورپول تدارک دیده‌اند. اما با توجه به اینکه آخرین بازی فصل لیورپول در هفته آخر در خانه نیوکاسل برگزار خواهد شد، شاگردان یورگن کلوپ حتی اگر روز 4 آوریل قهرمانی‌شان را قطعی کنند، باید تا 9 مه منتظر بمانند تا آخرین بازی خانگی‌شان را مقابل چلسی برگزار کنند.

 

1473216

 

تاریخ چهارم آوریل زودترین تاریخی است که در آن قهرمانی زودهنگام لیورپول ممکن خواهد شد. در این تاریخ هنوز شش بازی به پایان فصل باقی مانده و با اینکه لیورپولی‌ها مسلما در همین زمان جشن خواهند گرفت ولی برای بالای سر بردن جام باید تا روز 9 مه منتظر بمانند. انتظار می‌رود مثل سال گذشته در لیگ قهرمانان، بازیکنان لیورپول سوار بر اتوبوسی بدون سقف با جام قهرمانی در شهر رژه رفته و به ابراز احساسات هواداران‌شان پاسخ دهند.

 

دیدگاه‌ها