کد خبر : 1664696 | 07 بهمن 1398 ساعت 13:02 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

قفل محکم؛ چه کسی به این پرسپولیس گل می‌زند؟

پرسپولیس در بازی با تراکتور چهاردهمین کلین شیت فصل را ثبت کرد تا رکوردی جالب در این فصل داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بدون کالدرون، حریفش را از پیش رو برداشت و بدون رادوشوویچ کلین شیت کرد تا به روند خوب گذشته اش ادامه دهد. این چهاردهمین کلین شیت سرخپوشان بود که باعث شد جایگاه این تیم در صدر جدول تثبیت شود. همچنین علیرضا بیرانوند با بسته نگه داشتن دروازه اش در این بازی، با رکورد کلین شیت رادو برابری کرد.

 

 

 

 

نکته جالب این که پرسپولیسی ها در پنج بازی اخیر لیگ برتر و جام حذفی هیچ گلی نخورده‌اند و در مقابل تیم‌های تراکتور، نساجی، شهرداری ماهشهر، پارس جم و سایپا کلین شیت کردند و در واقع آخرین تیمی که توانست به پرسپولیس گل بزند، گل گهر بود که با نتیجه 2-1 به قرمزها باخت.

 

در 20 بازی جام حذفی و لیگ برتر، پرسپولیس تنها در 6 بازی گل خورد. تراکتور، نفت مسجدسلیمان، سپاهان، گل گهر، پیکان و شهرخودرو تیم هایی هستند که دروازه سرخپوشان را باز کردند و نکته جالب این که در هر شش بازی، بیرانوند دروازه بان پرسپولیس بود. همچنین سپاهان تنها تیمی است که بیش از یک گل به این تیم زده است.

 

شاگردان یحیی گل محمدی امیدوارند در 12 بازی آینده لیگ برتر، کمتر از 6 گل بخورند تا با شکستن رکورد استقلال، به بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر تبدیل شوند.

 

 

 

دیدگاه‌ها