کد خبر : 1664699 | 07 بهمن 1398 ساعت 13:25 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند و سه تیم انگلیسی به دنبال جذب امره جان

به گزارش بیلد علاوه بر باشگاه دورتموند، سه باشگاه انگلیسی آرسنال، منچستریونایتد و تاتنهام هم برای جذب امره جان، ستاره آلمانی و ترک‌تبار یوونتوس با هم رقابت می‌کنند.

دورتموند و سه تیم انگلیسی به دنبال جذب امره جان

به گزارش "ورزش سه"، امره جان، ستاره آلمانی و ترک‌تبار باشگاه یوونتوس در سال 2018 از لیورپول به این باشگاه ایتالیایی ملحق شده ولی در این تیم ایتالیایی به دلیل مصدومیت‌های متعدد کمتر به میدان رفت و حالا به نظر می‌رسد از شرایط خود در این تیم خسته شده و قصد ترک یووه را دارد.

 

امره جان در سال 2018 به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست و تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد ولی اخیرا اعلام شد که بیانکونری برای فروش او مصمم است و اگر پیشنهادی در حدود 30 میلیون یورویی دریافت کند با فروش او موافقت خواهد کرد.

 

1473226

 

روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید احتمال پیوستن امره جان به باشگاه دورتموند بیشتر از سایر باشگاه‌ها است. اما از سوی دیگر سه باشگاه انگلیسی آرسنال، منچستریونایتد و تاتنهام هم خواهان جذب او هستند. تنها مشکل این باشگاه‌ها دستمزد بالای جان در یوونتوس است که به هفته‌ای 300هزار یورو بالغ می‌شود.

 

بر  اساس گزارش این روزنامه آلمانی دورتموند با پرداخت مبلغ مورد نظر باشگاه یوونتوس مشکلی ندارد ولی پرداخت دستمزد 300هزار یورو در هفته به امره جان برایش دشوار بوده و در عوض تمایل دارد دستمزد او را به هفته‌‌ای 200هزار یورو کاهش دهد. سه باشگاه انگلیسی دیگر هم با این دستمزد مشکل دارند و به نظر می‌رسد امره جان باید با کاهش دستمزد خود در فصل آینده کنار بیاید.

 

دیدگاه‌ها