کد خبر : 1664707 | 07 بهمن 1398 ساعت 14:08 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

مگر چند نفر مثل او داریم؟

ذوالفقاری: دژاگه چه کرد که 90 دقیقه توهین شنید؟

سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: فوتبالی که در آن به اشکان دژاگه توهین می‌شود را باید تعطیل کرد.

ذوالفقاری: دژاگه چه کرد که 90 دقیقه توهین شنید؟

به گزارش "ورزش سه"، ایوب ذوالفقاری در گفت و گو با سایت باشگاه تراکتور با انتقاد از قضاوت داور بازی «پرسپولیس – تراکتور»، بیان کرد: آقای اکبریان همیشه با قصد و غرض علیه تراکتور سوت زده و به تیم ما ضربه می‌زند. آقای ممبینی هم که به دنبال کسب رأی برای ریاست فدراسیون است و شاید اصلاً وقت نکرده بازی را تماشا کند.


وی ادامه داد: آقای ممبینی در شرایطی که نمی‌تواند داورها را کنترل کند، چگونه به دنبال اداره‌ی فوتبال یک کشور است؟ با این قضاوت یک طرفه قاضی بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور، جواب سایر تیم‌ها را چگونه می‌دهید؟ به نظرم تنها در حق تراکتور اجحاف نشده است؛ بلکه حق و حقوق سایر تیم‌های مدعی همچون سپاهان، استقلال، شهر خودرو و صنعت نفت آبادان هم پایمال شد.


ذوالفقاری مطرح کرد: متأسفانه در بازی روز گذشته، برای اولین بار به کاپیتان‌‌های تیم ملی، به ویژه اشکان دژاگه که از شاخص‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود، توهین شد! به حال این فوتبال فقط باید گریه کرد.


وی توضیح داد: حرفم با هواداران پرسپولیس است، برادران من؛ فوتبال ارزش توهین به ناموس اسطوره‌هایمان را ندارد، مگر ما چند تا دژاگه در این فوتبال داریم که اینگونه راحت اجازه‌ توهین به او را می‌دهیم؟ مگر دژاگه چه کار کرد که 90 دقیقه علیه او فحاشی کردند؟


سرپرست تراکتور تأکید کرد: روز گذشته، علاوه بر توهین به بازیکنان ما، شاهد بدترین توهین‌های قومیتی در ورزشگاه‌ آزادی بودیم. با این وضعی که هواداران پرسپولیس در فوتبال به وجود آورده‌اند، بهتر است فوتبال را تعطیل کنید و تکلیف همه مشخص شود. نمی‌شود که هر هواداری که پا در ورزشگاه آزادی می‌گذارد، از پرسپولیسی‌ها فحش و ناسزا بشنود.

دیدگاه‌ها