کد خبر : 1664720 | 07 بهمن 1398 ساعت 14:59 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

الریان فقط یاسین براهیمی نیست؛

آگیره: شیخ دیاباته؟ در دفاع و حمله آماده ایم

سرمربی تیم الریان قطر معتقد است تیمش کاملا از هر نظر برای دیدار فردا مقابل استقلال آماده است.

آگیره: شیخ دیاباته؟ در دفاع و حمله آماده ایم

به گزارش ورزش سه، دیگو آگیره سرمربی تیم الریان قطر در نشست خبری قبل از بازی با استقلال ایران گفت: قطعا یک بازی بسیار سخت است اما خیلی هم برای ما دیدار مهمی است. امیدوارم خوب ظاهر شویم. من به بازیکنان و تیمم اعتماد دارم.

 

او در پاسخ به سوالی پیرامون گل های خورده زیاد الریان در بازی های اخیر و اینکه استقلال خط حمله قدرتمند و به طور خاص مهاجمی مثل شیخ دیاباته را دارد، گفت: می دانیم که بازی خاص و مهمی است اما مانند دیگر بازی ها برای آن آماده می شویم. درست است که دو بازی اخیر را واگذار کرده ایم اما این فوتبال است و شما ممکن است ببازید. این بازی موقعیتی است که سطحمان را به همه نشان بدهیم. مطمئن هستم که بازی خوبی انجام خواهیم داد. بعضا بازی های سختی داریم و این طبیعی است. مطمئنا آماده نمایش بهترین فوتبالمان هستیم چه در دفاع و چه در حمله. برای من فرقی نمی کند، همه دفاع می کنند و همه در حمله هستند. بعضی بازی ها شما گل هایی می خورید و در برخی دیگر، اینطور نمی شود. این اتفاقی است که می افتد. ما کاملا روی بازی فردا تمرکز کرده ایم چون می دانیم چقدر برایمان اهمیت دارد.

 

آگیره با سوالی مواجه شد در این مورد که الریان معمولا در رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشکلی نداشته اما موفق به صعود از گروه خود نشده است و آیا امسال می تواند برای این تیم متفاوت باشد یا خیر. او در جواب گفت: بله من امیدوارم. ابتدا ما بازی فردا را داریم و پس از آن در مرحله بعدی خواهیم دید. اول باید بازی فردا را ببریم تا ادامه دهیم. من فقط به همین بازی فکر می کنم.

 


سرمربی الریان درباره اینکه گفته می شود فرم تیمش بسیار وابسته به عملکرد یاسین براهیمی است عنوان کرد: من با این موافق نیستم چون ما بازیکنان خوب زیادی داریم مثل تاباتا، مرکادو، حاتم و... قطعا براهیمی برای ما بازیکن مهمی است اما با این حرف موافق نیستم و الریان فقط یک بازیکن نیست. این کاملا طبیعی است که در برخی بازی ها یک بازیکن بهتر از بقیه باشد اما فردا نیاز داریم که تمام بازیکنان، خوب کار کنند چون حریف بسیار قوی است. 

 


از آگیره درباره خستگی های استقلال و صحبت های فرهاد مجیدی پرسیده شد که او در این مورد گفت: این نمی تواند برای ما یک نکته مثبت باشد. همیشه تیم ها مشکلاتی دارند. مثلا ممکن است بازیکنی مصدوم شود. این در هر مسابقه ای طبیعی است. ما فقط به تیم خودمان فکر می کنیم.

دیدگاه‌ها