کد خبر : 1664744 | 07 بهمن 1398 ساعت 16:02 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی برگشت شرکت نمی کنیم

حرف های تند کلوپ پس از تساوی مقابل تیم گمنام

یورگن کلوپ تایید کرد که در بازی برگشت برابر شروزبری در دور چهارم جام حذفی، تیم اصلی لیورپول به میدان نخواهد رفت.

حرف های تند کلوپ پس از تساوی مقابل تیم گمنام

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در جام حذفی انگلیس و در حالی که به خیلی از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود، به دیدار شروزبری رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا سرنوشت به دیدار تکراری کشیده شود.  لیورپول با دو گل پیش بود اما به فاصله 10 دقیقه دو گل دریافت کرد تا نتیجه ای عجیب رقم بخورد.

بازی برگشت در تعطیلات دو هفته ای زمستانی فوتبال انگلیس است و یورگن کلوپ نمی‌خواهد بازیکنان اصلی، تعطیلات زمستانی خود را از دست بدهند.

 

 

1473281

 

 

او در نشست خبری پس از بازی با شروزبری ضمن انتقاد از اتحادیه فوتبال انگلیس مبنی بر برگزاری بازی برگشت در تعطیلات زمستانی گفت:« ماه ها پیش ما از مسئولان لیگ برتر نامه ای دریافت کرده بودیم و آنها از ما خواسته بودند تا به تعطیلات زمستانی احترام بگذاریم و بازی دوستانه یا مسابقه خاصی را برای آن تاریخ طراحی نکنیم. به همین خاطر من دو هفته پیش به بازیکنانم گفتم که تعطیلات زمستانی خواهیم داشت.

من می دانم که تصمیمی که گرفتم خیلی معمول نیست ولی این دیدگاه من است.  خود مسئولان لیگ برتر انگلیس از ما خواستند تا به تعطیلات زمستانی احترام بگذاریم. اما اگر مسئولان جام حذفی به این تعطیلات احترام نمی گذارند، ما نمی توانیم رویه را تغییر دهیم. در تعطیلات زمستانی ما اینجا نیستیم. بله؛ در آن بازی نیل کریتچلی سرمربی تیم زیر23ساله های لیورپول تیم را هدایت خواهد کرد.

ما باید به شرایطی که به نفع بازیکنانمان است احترام بگذاریم. آنها به استراحت ذهنی نیاز دارند و تعطیلات زمستانی هم برای همین است. بازیکنان خارجی لیورپول عملا در طول فصل هیچ استراحتی ندارند.»

 

 

1471994

 

دیدگاه‌ها