کد خبر : 1664752 | 07 بهمن 1398 ساعت 17:02 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

من چکاره هستم که بخواهم تهدید کنم

فتح الله‌زاده: مدیرعامل نشوم کنار می‌روم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یکی از مهمانانی بود که در مراسم ختم مادر علی نظری جویباری حضور داشت.

فتح الله‌زاده: مدیرعامل نشوم کنار می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، علی فتح الله زاده در حاشیه مراسم ختم مادر قائم مقام سابق آبی ها در میان خبرنگاران حضور یافت و درباره شرایط فعلی آبی ها به صحبت پرداخت. او در این باره گفت: با توجه به شرایطی که در کشور حاکم است ما سعی کردیم بهترین امکانات را برای تیم مهیا کنیم. ما مجوز پرواز اختصاصی را برای سفر استقلال گرفته بودیم که دوبی اجازه فرود به آن می داد اما از ابوظبی مخالفت کردند. شما می دانید که معنی این حرف ها چیست. به هرحال پرواز اختصاصی گرفتیم اما از آنجا اجازه این سفر را به ما ندادند. نوع سفری که بازیکنان داشتند تقصیر ما نبود.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا عدم صدور مجوز برای استقلالی ها به خاطر پرواز اختصاصی بوده و یا اینکه موسوی، عضو هیات مدیره این تیم به فدراسیون فوتبال امارات بدهکار بوده گفت: نه ببینید آنها به دلیل اینکه پرواز به فرودگاه های اماراتی نداشتند طبیعتا بدهکاری هم نداشتند اگر بدهکاری داشتند همان دقیقه اول به ما مجوز نمی دادند نه اینکه ما داخل هواپیما و آماده پرواز شویم و سپس بگویند ابوظبی به ما اجازه فرود نمی دهد.

فتح الله زاده ادامه داد: بعد از بازی هم که همه دیدند ما چگونه سفر کردیم و سعی کردیم بازیکنان کمترین خستگی را به جان بخرند. با وجود اینکه دو ساعت بعد پرواز بود ما به خاطر اینکه در همان دو ساعت هم صرفه جویی کنیم و بازیکنان را زودتر بفرستیم تا کمتر خسته شوند آقای موسوی زحمت کشیدند و شرایط را برای پرواز اختصاصی تیم به دوحه فراهم کردند و بعد از بازی هم همین اتفاق خواهد افتاد و انشالله بازیکنان با پرواز اختصاصی از دوحه به تهران می آیند. ولی این را باور کنید، زمانی هجمه ای وارد می شود که شما باید در یک روز چهل نفر را به کشور دیگری ببرید، کار بسیار سختی است.

 

عضو هیات مدیره آبی ها در ادامه صحبت هایش گفت: به هرحال ما از قبل نمی دانستیم که باید این سفر را در برنامه خودمان وارد کنیم و حالا به صورت ناگهانی این اتفاق رخ می دهد و هر کدام از بازیکنان شرایط خود را دارند. شرایطی مانند سربازی و ... که باید پیش از این هماهنگ می شد. به هرحال من کاری نکردم اما مسئولان باشگاه تلاش زیادی به کار بستند تا تیم را بدون مشکل به امارات بفرستند.

فتح الله زاده در پاسخ به سوالی که درباره استعفای خود در صورت مدیرعامل نشدن بیان کرده بود گفت: ببینید من تهدیدی نکردم. من چکاره هستم که بخواهم تهدید کنم. من کارمند این باشگاه هستم و باید به تیم خدمت کنم. وقتی احساس کنم نمی توانم کاری کنم بهتر است کنار بروم. کار من کار اجرایی است و وقتی به این جمع وارد می شوم یعنی باید به جایگاه مدیرعاملی برسم تا بتوانم کار اجرایی انجام دهم و اگر این اتفاق نیفتاد ترجیح می دهم از هیات مدیره کنار بروم تا مدیر دیگری به جای من در هیات مدیره حضور پیدا کند.

 

1463370

 

او درباره احتمال مدیرعاملی خود نیز گفت: صحبت هایی در این باره با من شده است اما باید با توجه به شرایط تصمیم گیری شود. من هم گفته ام اجازه بدهید بازی برگزار شود و حدودا 10روز دیگر با هم صحبت خواهیم کرد. به هرحال ما باید ببینیم چه کسانی قرار است کار کنند و مسائل دیگری هم وجود دارد که باید با توجه به آنها تصمیم گیری کنیم. باید برنامه ها و اوضاع آتی تیم را رصد کنم و در آن صورت پاسخ نهایی را بدهم.

او در این باره ادامه داد: اصلا هیات مدیره در مورد کارهای اجرایی هیچ دخالتی ندارد چرا که آنها به دنبال اهداف کلان باشگاه هستند اما کار هر باشگاهی بر دوش مدیرعامل است. بهتر است بگویم نفر اول و آخر اجرایی هر باشگاهی تنها مدیرعامل آن باشگاه است.

مدیرعامل سابق استقلالی ها درباره اتفاقات اخیر باشگاه ادامه داد: باید قبول کنیم وقتی به صورت ناگهانی اعلام می شود که باید به این سفر برویم اتفاقاتی هم ممکن است بیفتد، بله فرهاد مجیدی هم در آن شرایط اعتراضاتی کرد اما با توجه به شرایط ایجاد شده در این باره تصمیم گیری کردیم. ببینید سلسه مراتب رعایت شود این اتفاقات به خوبی پیش می رود. مثلا وقتی روی زمین کاور نمی کشند که من نباید بروم کاور بکشم. اینجا را پول نداشتیم تا کاور بکشیم؟ قبول است، زمین نفت چطور؟ آنجا را چرا کاور نکشیدند؟ از آنجا که ما طلبکاریم.

 

او درباره زمان نشست و تصمیم گیری در هیات مدیره استقلال نیز گفت: انشالله بعد از برد برابر تیم قطری همه دست اندرکاران باشگاه خواهیم نشست درباره موضوعات باشگاه با آرامش بیشتری مسائل را بررسی خواهیم کرد. پس از 10 روزی که من گفتم به دربی تهران نزدیک می شویم و اگرقرار باشد من مدیرعامل نباشم باید زودتر تصمیم گیری شود چرا که در آن صورت من باید از هیات مدیره استقلال کنار بروم. بهتر است نفر دیگری بیاید و در تصمیم گیری های اهداف کلان باشگاه حضور پیدا کند.

 

فتح الله زاده در پایان درباره علت عدم اعزام مشوق هایی برای تشویق تیم استقلال در دوحه گفت: من نمی دانم. به هرحال اگر من مدیرعامل بودم این نفرات را با تیم می بردم اما الان نمی دانم چه بگویم. باید شما این سوال را از کسی که اکنون کار اجرایی دارد بپرسید.

دیدگاه‌ها